۶ گوشی هوشمند پیشرفته‌ای که نیمه اول ۲۰۱۶ عرضه می‌شوند

به گزارش موبنا، در ژانویه ۲۰۱۶ یعنی کمتر از سه هفته دیگر بزرگترین نمایشگاه فناوری جهان موسوم به CES 2016 برگزار می‌شود که بسیاری از شرکت‌ها پرچمداران بعدی خود را طی این اتفاق در معرض دید عموم قرار می‌دهند و پس از آن در ماه فوریه MWC 2016 به عنوان بزرگترین اتفاق موبایلی جهان در …

به گزارش موبنا، در ژانویه ۲۰۱۶ یعنی کمتر از سه هفته دیگر بزرگترین نمایشگاه فناوری جهان موسوم به CES 2016 برگزار می‌شود که بسیاری از شرکت‌ها پرچمداران بعدی خود را طی این اتفاق در معرض دید عموم قرار می‌دهند و پس از آن در ماه فوریه MWC 2016 به عنوان بزرگترین اتفاق موبایلی جهان در بارسلونا اسپانیا برگزار می‌شود.

با این دو اتفاق کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند بهترین گوشی‌های سال آینده در نیمه نخست سال ۲۰۱۶ میلای در معرض دید عموم قرار بگیرند.

لیست بهترین گوشی‌هایی که قرار است طی شش ماه نخست سال ۲۰۱۶ وارد بازار جهانی شوند به قرار زیر منتشر شده است:

گوشی هوشمند ZenFone 3 ایسوس: این محصول با دوربین مجهز به زوم اپتیکال ۳ برابری و رم چهار گیگابایتی، با قیمت کمتر از ۴۰۰ دلار عرضه می‌شود.

گوشی هوشمند HTC One M10: این محصول یکی از زیباترین طراحی‌ها را بین بهترین گوشی‌های سال ۲۰۱۶ دارد که از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به نوعی فلز جدید مخصوص بدنه و نمایشگر ۴ هزار پیکسلی آن اشاره کرد.

گوشی هوشمند LG G5: این محصول نمایشگر ۵.۶ اینچیبا کیفیت QHD دارد که دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را هم شامل می‌شود.

گوشی هوشمند Galaxy S7 و S7 edge سامسونگ: مدل اصلی این گوشی هوشمند با نمایشگر ۵.۲ اینچی از نوع Super AMOLED با کیفیت QHD عرضه می‌شود. از دیگر امکانات آن می‌توان به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD اشاره کرد.

گوشی هوشمند Xperia Z6 سونی: این محصول ژاپنی چهار مدل مجزا دارد که اندازه نمایشگر آنها بین ۴ تا ۶.۴ اینچ است. مدل اصلی این گوشی با نمایشگر ۵.۲ اینچی عرضه می‌شود که با بدنه باریک و قابلیت ضدآب به دست کاربران می‌رسد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا