دوربین اصلی گوشی P9 هوواوی دو لنز مجزا دارد

به گزارش موبنا، منابع آگاه گزارش دادند که این گوشی هوشمند در قسمت پشتی خود دو لنز مجزا مخصوص دوربین دیجیتالی را به خود اختصاص داده است که در کنار آن یک بخش لوزی‌شکل هم برای فلش LED تعبیه شده است. این خبر امروز تایید شد و کارشناسان اعلام کردند گوشی هوشمند مذکور همراه با …

به گزارش موبنا، منابع آگاه گزارش دادند که این گوشی هوشمند در قسمت پشتی خود دو لنز مجزا مخصوص دوربین دیجیتالی را به خود اختصاص داده است که در کنار آن یک بخش لوزی‌شکل هم برای فلش LED تعبیه شده است.

این خبر امروز تایید شد و کارشناسان اعلام کردند گوشی هوشمند مذکور همراه با نمایشگر لمسی ۵.۲ اینچی از نوع AMOLED عرضه می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

این گوشی هوشمند پرقدرت و پیشرفته تراشه مرکزی Kirin 950 هوواوی را در خود جا داده است که هشت هسته پردازشگر و تراشه گرافیکی Mali-T880 MP4 هم در آن موجود است.

پرچمدار بعدی گوشی‌های هوواوی رم ۴ گیگابایتی دارد و دوربین دیجیتالی با لنز دو گانه می‌تواند این محصول را از تمام گوشی‌های موجود در بازار مجزا کند.

منابع آگاه چینی می‌گویند گوشی هوشمند P9 هوواوی مارس ۲۰۱۶ معادل نوروز ۱۳۹۵ عرضه می‌شود که این زمان دقیقا یک سال پس از معرفی مدل P8 هوواوی است.

قرار است این گوشی هوشمند در دو مدل مجزا عرضه شود. مدل Huawei P9 LTE نمایشگر ۵.۲ اینچی دارد و مدل Huawei P9 DELUX هم با نمایشگر ۶.۲ اینچی با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل عرضه می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا