هوواوی برای گوشی‌های خود سیستم عامل اختصاصی می‌سازد

به گزارش موبنا، منابع آگاه در جدیدترین اخبار اعلام کردند که هوواوی برنامه‌هایی برای تولید پردازنده گرافیکی موبایلی دارد تا گوشی‌های این شرکت از این پس با سیستم گرافیکی هوواوی عرضه شوند. این شرکت همچنین طی سه سال گذشته سیستم عامل KirinOS را هم توسعه داده است تا از این پس وابستگی کمتری به اندروید …

به گزارش موبنا، منابع آگاه در جدیدترین اخبار اعلام کردند که هوواوی برنامه‌هایی برای تولید پردازنده گرافیکی موبایلی دارد تا گوشی‌های این شرکت از این پس با سیستم گرافیکی هوواوی عرضه شوند.

این شرکت همچنین طی سه سال گذشته سیستم عامل KirinOS را هم توسعه داده است تا از این پس وابستگی کمتری به اندروید داشته باشد. مهم‌ترین مشکل سیستم عامل KirinOS این است که ابزار کاربردی به اندازه کافی برای آن موجود نیست و به همین خاطر اگر عرضه شود، کاربران از آن استقبال نمی‌کنند.

تراشه‌های Kirin هم‌اکنون پردازنده‌های گرافیکی Mali GPU ساخت شرکت ARM را در اختیار می‌گیرند و شرکت هوواوی پیش‌بینی کرده است که اگر به صورت داخلی پردازنده گرافیکی تولید کند، کارایی گوشی‌های هوشمند خود را ارتقا می‌دهد.

شرکت هوواوی همچنین برای حافظه فلش گوشی‌های خود هم برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده است و تلاش می‌کند در این زمینه هم خودکفا شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا