نخستین گوشی اندرویدی بلک‌بری را نجات داد

به گزارش موبنا، مرکز وال استریت پیش‌بینی کرده بود که شرکت بلک‌بری در دوره زمانی مذکور ۴۸۹.۰۴ میلیون دلار درآمد کسب می‌کند که البته بلک‌بری توانست رقم ۵۵۷ میلیون دلار را به ثبت برساند. در سه ماهه سوم امسال بلک‌بری ریسک بزرگی انجام داد و با کنار گذاشتن سیستم عامل BlackBerry 10، برای نخستین بار …

به گزارش موبنا، مرکز وال استریت پیش‌بینی کرده بود که شرکت بلک‌بری در دوره زمانی مذکور ۴۸۹.۰۴ میلیون دلار درآمد کسب می‌کند که البته بلک‌بری توانست رقم ۵۵۷ میلیون دلار را به ثبت برساند.

در سه ماهه سوم امسال بلک‌بری ریسک بزرگی انجام داد و با کنار گذاشتن سیستم عامل BlackBerry 10، برای نخستین بار از اندروید گوگل استفاده کرد و گوشی هوشمند Priv را به عنوان نخستین محصول اندرویدی خود در اختیار کاربران گذاشت.

از نوامبر ۲۰۱۵ فروش گوشی هوشمند Priv در بازار جهانی آغاز شد و سرانجام با استقبال گسترده کاربران جهانی مواجه شد. «جان چِن» مدیرعامل بلک‌بری چندی پیش اعلام کرد از فوریه ۲۰۱۶ نخستین گوشی هوشمند اندرویدی آنها وارد ۳۱ کشور جهههان می‌شود.

اگرچه بلک‌بری به تعداد دقیق گوشی‌های فروخته شده Priv اشاره نکرد، ولی این شرکت در سه ماهه سوم امسال در مجموع توانست ۷۰۰ هزار دستگاه گوشی هوشمند بفروشد. میانگین قیمت گوشی‌های فروخته شده بلک‌بری در این فصل ۳۱۵ دلار بود.

میانگین قیمت گوشی Priv در آمریکا ۶۹۹ دلار است و البته میانگین قیمت دیگر دستگاه‌های بلک‌بری که طی یک سال گذشته فروخته شد ۲۴۰ دلار محاسبه شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا