فیسبوک، محبوب‌ترین ابزار موبایلی سال ۲۰۱۵

به گزارش موبنا، مرکز تحقیقاتی Nielsen بر اساس آخرین گزارش خود اعلام کرد فیسبوک به‌ازای نصب روی هر دستگاه موبایلی مجزا توانست بیشترین تعداد نصب طی سال ۲۰۱۵ را در اختیار بگیرد و در مقابل، ابزار ارتباطی آن موسوم به Messenger هم توانست عنوان پرسرعت‌ترین ابزار برای محبوب شدن میان مردم در سال ۲۰۱۵ را …

به گزارش موبنا، مرکز تحقیقاتی Nielsen بر اساس آخرین گزارش خود اعلام کرد فیسبوک به‌ازای نصب روی هر دستگاه موبایلی مجزا توانست بیشترین تعداد نصب طی سال ۲۰۱۵ را در اختیار بگیرد و در مقابل، ابزار ارتباطی آن موسوم به Messenger هم توانست عنوان پرسرعت‌ترین ابزار برای محبوب شدن میان مردم در سال ۲۰۱۵ را از آن خود کند.

فیسبوک از بهار ۲۰۱۴ سعی کرد کاربران جهانی را تشویق کند ابزار ارتباطی آن را روی دستگاه‌های موبایلی خود نصب کنند و از یک ماه بعد این ابزار توانست انواع محبوب‌ترین نرم‌افزار موبایلی در فروشگاه App Store اپل را به دست آورد.

رشد ابزار موبایلی Messenger طی سال ۲۰۱۵ بیشتر از دیگر اپلیکیشن‌ها بود و میزان بارگذاری آن نسبت به دیگر ابزارهای موبایلی ۳۱ درصد بیشتر گزارش شد.

رشد بارگذاری ابزار ارتباطی Messenger در سال ۲۰۱۵ میلادی نسبت به سال قبل از ۲۴۲ درصد گزارش شد که این اقدام به دلیل سیاست‌های فیسبوک برای ارتباطات گسترده کاربران آن صورت گرفت.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا