سرویس ویژه فیس‌بوک برای کاربران اینترنت کم‌سرعت

به گزارش موبنا، شرکت فیس‌بوک از این مسئله به خوبی آگاهی دارد و هم‌اکنون سرویسی ارایه کرده است تا کاربران با اینترنت کم‌سرعت هم بتوانند خدمات این شبکه اجتماعی را مورد استفاده قرار دهند. این سرویس هم‌اکنون به صورت آزمایشی در اختیار کارمندان فیس‌بوک قرار گرفته است و فعلا با نام ۲G Tuesdays شناخته می‌شود. …

به گزارش موبنا، شرکت فیس‌بوک از این مسئله به خوبی آگاهی دارد و هم‌اکنون سرویسی ارایه کرده است تا کاربران با اینترنت کم‌سرعت هم بتوانند خدمات این شبکه اجتماعی را مورد استفاده قرار دهند.

این سرویس هم‌اکنون به صورت آزمایشی در اختیار کارمندان فیس‌بوک قرار گرفته است و فعلا با نام ۲G Tuesdays شناخته می‌شود.

سرویس جدید به کارمندان فیس‌بوک امکان می‌دهد تا بتوانند با سرعت اینترنت ۲G وارد این شبکه اجتماعی شوند. کارمندان فیس‌بوک هر سه‌شنبه به مدت یک ساعت این سرویس را مورد آزمایش قرار می‌دهند و به همین خاطر نام ۲G Tuesdays در نظر گرفته شده است.

سخنگوی فیس‌بوک در این خصوص توضیح داد: «کاربران جهانی با سرعت‌های مختلف وارد اینترنتی می‌شوند و در بیشتر موارد میانگین سرعت کاربران جهان ۲G است. ولی سرعت پایین شبکه اینترنت به این معنی نیست که مردم نتوانند از مزایای شبکه‌های اجتماعی بهره‌مند شوند. فیس‌بوک می‌کوشد به این گروه از افراد هم سرویس‌های مورد نیازشان را ارایه دهد».

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا