رونمایی از تجهیزات موردنیاز دکل‌های حفاری در نمایشگاه صنعت نفت

مهدی مهران، معاون مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران در این باره اظهارکرد: تراکشن موتور ۱۱۰۰DC و درام ترمز برقی در ردیف تجهیزات مهم مورد استفاده در صنعت حفاری به شمار می‌آید. وی افزود: تراکشن موتور در تامین برق دکل حفاری و ترمز برقی از تجهیزات مهم در دراورکس (نیروی محرکه …

مهدی مهران، معاون مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران در این باره اظهارکرد: تراکشن موتور ۱۱۰۰DC و درام ترمز برقی در ردیف تجهیزات مهم مورد استفاده در صنعت حفاری به شمار می‌آید.
وی افزود: تراکشن موتور در تامین برق دکل حفاری و ترمز برقی از تجهیزات مهم در دراورکس (نیروی محرکه دکل) نقش اساسی دارد.
مهران تصریح کرد: این دو مجموعه به سفارش مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران و با نظارت کارشناسان این بخش برای اولین‌بار در کشور توسط یک شرکت داخلی طراحی و ساخته شده است.
وی عنوان کرد: همچنین RTTS از تجهیزات مورد استفاده در عملیات درون چاهی است که نوع ۱۸ و پنج‌هشتم آن برای نخستین‌بار در صنعت حفاری کشور با همکاری شرکت ملی حفاری ایران و یک شرکت داخلی طراحی و ساخته شد.
معاون مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران ادامه داد: تاکنون RTTS در اندازه‌های ۵، ۷، ۹ و پنج‌هشتم، ۱۳ و سه‌هشتم و ۲۰ اینچ تولید داخل شده و طراحی و ساخت سایز ۱۸ و پنج‌هشتم اینچ به طور کامل در داخل صورت گرفته است.
منبع : خبرگزاری ایسنا
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا