ابزار جدید مایکروسافت برای شناسایی ابزارهای مایکروسافت

به گزارش موبنا، شرکت مایکروسافت به صورت مستقیم نرم‌افزارها و ابزارهای کاربردی فراوانی را برای دستگاه‌های موبایلی عرضه می‌کند که به جز آن، برخی شرکت‌های دیگر هم زیر چتر مایکروسافت ابزارهایی را در این زمینه ارایه می‌دهند که از جمله آنها می‌توان به Wunderlist و Sunrise Calendar اشاره کرد. از آنجایی که تعداد ابزارهای موبایلی …

به گزارش موبنا، شرکت مایکروسافت به صورت مستقیم نرم‌افزارها و ابزارهای کاربردی فراوانی را برای دستگاه‌های موبایلی عرضه می‌کند که به جز آن، برخی شرکت‌های دیگر هم زیر چتر مایکروسافت ابزارهایی را در این زمینه ارایه می‌دهند که از جمله آنها می‌توان به Wunderlist و Sunrise Calendar اشاره کرد.

از آنجایی که تعداد ابزارهای موبایلی عرضه شده از سوی مایکروسافت زیاد شده است، این شرکت در تلاش است شناسایی این ابزارها را برای کاربران خود آسان کند.

بر این اساس این شرکت یک ابزار کاربردی موسوم به Microsoft Apps را به صورت رایگان عرضه کرده است که شناسایی ابزارهای موبایلی عرضه شده توسط مایکروسافت را آسان می‌کند.

این ابزار رایگان که فعلا فقط برای اندروید ارایه شده است، مبتنی بر سیستم Material طراحی شده و کاربری آسان دارد. این ابزار کاربردی دو بخش مجزا با نام Popular و Categories را شامل می‌شود.

در بخش Popular محبوب‌ترین نرم‌افزارهای موبایلی مایکروسافت که توسط کاربران جهانی مورد استفاده قرار میگیرد ارایه شده‌ است و در بخش Categories هم مایکروسافت مبتنی بر کاربردهای متفاوت، نرم‌افزارهای خود را طبقه‌بندی کرده است تا کاربران به راحتی بتوانند آنها را شناسایی کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا