امسال ۱.۳ میلیارد گوشی هوشمند در جهان فروخته شد

به گزارش موبنا، بر این اساس گفته شد بین سه ماه ژوئیه تا سپتامبر ۲۰۱۵ در مجموع ۳۳۱.۹ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در بازار جهانی فروخته شد و این رقم رشد ۱۰.۵ درصد عرضه گوشی‌ها نسبت به فصل دوم را نشان داد. این مرکز تحقیقاتی پیش‌بینی کرد در فصل پایانی سال جاری میلادی که البته …

به گزارش موبنا، بر این اساس گفته شد بین سه ماه ژوئیه تا سپتامبر ۲۰۱۵ در مجموع ۳۳۱.۹ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در بازار جهانی فروخته شد و این رقم رشد ۱۰.۵ درصد عرضه گوشی‌ها نسبت به فصل دوم را نشان داد.

این مرکز تحقیقاتی پیش‌بینی کرد در فصل پایانی سال جاری میلادی که البته هنوز به پایان نرسیده است ۳۹۶.۸ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در جهان فروخته می‌شود که این رقم می‌تواند رشد ۲۰ درصدی نسبت به فصل قبل و رشد ۱۰.۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نمایان کند.

اگر این پیش‌بینی درست باشد، در سال ۲۰۱۵ میلادی در مجموع ۱.۳۲۶ میلیارد دستگاه گوشی هوشمند در جهان فروخته شده است.

در فصل سوم ۲۰۱۵ سامسونگ و اپل به ترتیب بزرگترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در جهان بودند سهم هر یک از آنها در بازار جهانی ۲۵.۶ و ۱۴.۵ درصد گزارش شد. در رتبه سوم این لیست هوواوی با ۷.۴ درصد قرار گرفت و دو شرکت لنوو و ال‌جی هم با ۴.۸ و ۴.۵ درصد رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا