اپل همه مدیران ارشد خود را تغییر داد

به گزارش موبنا، «فیل شیلِر» مدیر مرکز بازاریابی جهانی مدیریت مرکز توسعه فروشگاه اینترنتی App Store را در اختیار گرفت. با این اتفاق شیلر هم‌اکنون مسؤولیت بزرگترین زیرمجموعه اپل برای همکاری با شرکت‌های دیگر را برعهده دارد. این زیرمجموعه در شرکت اپل هم‌اکنون با ۱۱ میلیون مرکز توسعه نرم‌افزار در سراسر دنیا همکاری می‌کند که …

به گزارش موبنا، «فیل شیلِر» مدیر مرکز بازاریابی جهانی مدیریت مرکز توسعه فروشگاه اینترنتی App Store را در اختیار گرفت. با این اتفاق شیلر هم‌اکنون مسؤولیت بزرگترین زیرمجموعه اپل برای همکاری با شرکت‌های دیگر را برعهده دارد.

این زیرمجموعه در شرکت اپل هم‌اکنون با ۱۱ میلیون مرکز توسعه نرم‌افزار در سراسر دنیا همکاری می‌کند که مراکز یاد شده برای پلتفرم‌های iOS و watchOS‌ ابزار کاربردی می‌سازند.

در این راستا «جِف ویلیامز» به عنوان مدیر عملیاتی اپل برگزیده شد. لازم به ذکر است «تیم کوک» پیش از آنکه در ۲۴ آگوست ۲۰۱۱ به عنوان مدیرعامل اپل برگزیده شود، مدیریت این مرکز را برعهده داشت.

در آن روزها «استیو جابز» بنیانگذار و مدیرعامل اپل به دلیل ابتلا به سرطان در بستر بیماری به سر می‌برد و توانایی مدیریت شرکت اپل را نداشت و همین مسئله باعث شد تا او تصمیم بگیرد از موقعیت شغلی خود استعفا دهد.

ویلیامز در سال ۱۹۹۸ میلادی در قالب مدیر تدارکات جهانی اپل وارد این شرکت شد. شش سال بعد او مدیریت عملیات‌های اپل را برعهده گرفت و البته مدیریت چرخه تامین اپل طی پنج سال گذشت هم در اختیار او بود.

با این تغییرات «جانی سروجی» مدیر مرکز فناوری‌های سخت‌افزاری اپل را عهده داشت و «تور مایهرن» فعالیت خود را به عنوان مدیر مرکز ارتباطات بازاریابی اپل آغاز کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا