برای نخستین بار با چهارمین نسل گوشی Moto X آشنا شوید

به گزارش موبنا، عکس جدیدی که امروز رسانه‌های خبری منتشر شد نشان داد که چهارمین نسل از سری گوشی‌های Moto X بدنه فلزی و طراحی یکپارچه دارد که از این نظر می‌توان آن را با نسل کنونی Moto X Style کاملا متفاوت دانست. هنوز جزییات دقیقی از امکانات و قابلیت‌های چهارمین نسل گوشی Moto X …

به گزارش موبنا، عکس جدیدی که امروز رسانه‌های خبری منتشر شد نشان داد که چهارمین نسل از سری گوشی‌های Moto X بدنه فلزی و طراحی یکپارچه دارد که از این نظر می‌توان آن را با نسل کنونی Moto X Style کاملا متفاوت دانست.

هنوز جزییات دقیقی از امکانات و قابلیت‌های چهارمین نسل گوشی Moto X منتشر نشده است. ولی مشاهده تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که در این گوشی هوشمند محل استقرار لنز دوربین عوض شده است و بدنه دستگاه هم با شیشه محافظ پوشانده شده است.

در پشت بدنه دستگاه لوگوی Moto و لنز دوگانه مخصوص دوربین مشاهده می‌شود و زیر دوربین هم آرم شرکت موتورولا وجود دارد که به صورت براق طراحی شده است.

البته گفته می‌شود که با وجود فلزی بودن بدنه دستگاه،‌ قسمت بالا و پایین آن از جنس پلاستیک ساخته شده است تا آنتن‌ در آن به خوبی کار کند. اسپیکرها نیز در قسمت پایین دستگاه دارند و هنوز مشخص نیست که برای آنها قابلیت استریو در نظر گرفته شده است یا خیر.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا