قابلیت ویژه برای مطالعه کتاب‌های الکترونیکی گوگل در هنگام شب

به گزارش موبنا، این ابزار به‌روز شده در قسمت تنظیمات خود قابلیت جدیدی را با نام Night Light در اختیار گرفته است که امکان مطالعه بهتر متن‌ها در هنگام شب را فراهم می‌کند. زمانی که کاربران قابلیت Night Light را فعال می‌کنند، سرویس مربوطه به صورت خودکار رنگ پس‌زمینه و اندازه کلمات را برحسب ساعت …

به گزارش موبنا، این ابزار به‌روز شده در قسمت تنظیمات خود قابلیت جدیدی را با نام Night Light در اختیار گرفته است که امکان مطالعه بهتر متن‌ها در هنگام شب را فراهم می‌کند.

زمانی که کاربران قابلیت Night Light را فعال می‌کنند، سرویس مربوطه به صورت خودکار رنگ پس‌زمینه و اندازه کلمات را برحسب ساعت شبانه‌روز تغییر می‌دهد. این تغییرات متناسب با ساعات مختلف روز صورت می‌گیرد و به عنوان مثال کاربر در هنگام شب رنگ‌های گرم‌تری را در بخش پس‌زمینه صفحه مشاهده می‌کند.

رنگ‌های گرم که برای این سیستم در نظر گرفته شده‌اند با چشم کاربر سازگاری بیشتری دارند و باعث می‌شوند چشم دیرتر خسته شود. گوگل می‌گوید که با این کار از ضعیف شدن چشم کاربران خود جلوگیری می‌کند.

این به‌‌روزرسانی همچنین قابلیت‌های دیگری را هم شامل می‌شود که از جمله آنها می‌توان به دریافت اخبار جدید در مورد انتشار کتاب توسط ناشر مورد علاقه یا … اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا