چگونه پوست کدو حلوایی را بکنید

حدود ۱ تا ۲ سانتیمتر ته کدو حلوایی را بریده و دور بیندازید. سپس کدو را از بالا به سمت پایین برشی عمیق بزنید تا کدو به دو قسمت تقسیم شود. با قاشق تخم های کدو حلوایی را خارج کنید و کنار بگذارید. اگر کدو خیلی بزرگ بود می توانید هر نیمه را به دو …

حدود ۱ تا ۲ سانتیمتر ته کدو حلوایی را بریده و دور بیندازید. سپس کدو را از بالا به سمت پایین برشی عمیق بزنید تا کدو به دو قسمت تقسیم شود. با قاشق تخم های کدو حلوایی را خارج کنید و کنار بگذارید. اگر کدو خیلی بزرگ بود می توانید هر نیمه را به دو قسمت دیگر برش بزنید.
حالا برای کندن پوست کدو حلوایی از یک پوست کن سبزیجات استفاده کنید. با پوست کن پوست کدوحلوایی را بکنید. اگر پوست کن شما به هر دلیلی برای این کار مناسب نیست از یک چاقو استفاده کنید. این کار مانند کندن پوست سیب زمینی های خیلی بزرگ است. چه از چاقو استفاده می کنید چه پوست کن، حتما مراقب دستان خود باشید.
بعد از کندن پوست کدوحلوایی، گوشت نارنجی و زیبای آن نمایان می شود. حالا می توانید آن را برش داده و یا مربع مربع خرد کنید. نوع خورد کردن آن بستگی به دستور آشپزی شما دارد.
کار تمام شد. دیدید که پوست کندن کدو حلوایی بسیار ساده بود. شما می توانید غذاهای بسیار خوشمزه ای با کدوحلوایی بپزید و از خواص بی نظیر آن بهره مند شود.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا