قاتل بعد از ۵۰ سال به مجازات عمل خود رسید +تصاویر

براساس گزارش پلیس این جنایت کار قربانی خود آقای ” آلفرد بارنز ” ۴۰ ساله را در جولای سال ۱۹۶۸ در ” پن سیلوانیا ” به قتل رساند. پلیس در توضیح چگونگی این جنایت افزود ” کیپر ” به منظور دزدیدن خودروی جدید ” فورد ” قربانی و با برنامه ریزی قبلی دست به این …

براساس گزارش پلیس این جنایت کار قربانی خود آقای ” آلفرد بارنز ” ۴۰ ساله را در جولای سال ۱۹۶۸ در ” پن سیلوانیا ” به قتل رساند.
پلیس در توضیح چگونگی این جنایت افزود ” کیپر ” به منظور دزدیدن خودروی جدید ” فورد ” قربانی و با برنامه ریزی قبلی دست به این جنایت زد به طوری که به گفته ی یک شاهد ” کیبر ” روز قبل از جنایت، تعدادی گلوله دزدید و با یک اسلحه قصد کشتن ” “کیپر ” را داشت.
پلیس همچنمین ادامه داد: ” کیپر ” در روز جنایت از ” بارنز ” خواست تا با خودرواش او را به ” آلنتون ” برساند و در این هنگام موقعیت را مناسب دید و با شلیک ۳ گلوله به سر قربانی او را به قتل رساند و جسد او ار به یک مزرعه در کنار جاده انداخت و سپس خود را در کاروان شادی پنهان کرد و با آنها سفر کرد و از ” پن سیلوا نیا ” ناپدید شد.
q3wwa0wl eg5dg3wh

پرونده قتل ” بارنز ” تا کنون بدون هیچ گونه سرنخی بازماند تا  اینکه در سال ۲۰۱۳ با پیدا شدن شاهد که از هدف شوم ” کیپر ” برای پلیس گفت: مراحل جستجو و بازداشت ” کیپر ” آغاز شد.
” کیپر ” که در یک شهر کوچک در ” ایالات تگزاس ” ازدواج کرده بود و در اداره فاضلاب مشغول به کار بود شناسایی و بازداشت شد.
” کیپر ” در بازجویی به عمل آمده به جرم خود و شلیک به سر قربانی اعتراف کرد و در دادگاه روز پنج شنبه به اتهام قتل مجازات و به حبس ابد بدون امکان استفاده از ضمانت برای آزادی محکوم شد.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا