نخستین گوشی هوواوی با اندروید ۶ وارد آمریکا می‌شود

به گزارش موبنا، هوواوی هم‌اکنون سومین تولیدکننده برتر گوشی هوشمند در بازار جهانی محسوب می‌شود بر آخرین تصمیمات خود قصد دارد در آینده نزدیک Honor 7 را در اختیار کاربران آمریکایی بگذارد. این گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۶.۰ ساخته شده است و همراه با رابط کاربری EMUI 4.0 عرضه می‌شود تا کاربران …

به گزارش موبنا، هوواوی هم‌اکنون سومین تولیدکننده برتر گوشی هوشمند در بازار جهانی محسوب می‌شود بر آخرین تصمیمات خود قصد دارد در آینده نزدیک Honor 7 را در اختیار کاربران آمریکایی بگذارد.

این گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۶.۰ ساخته شده است و همراه با رابط کاربری EMUI 4.0 عرضه می‌شود تا کاربران همه امکانات کاربردی آن را به راحتی مورد استفاده قرار دهند.

گوشی هوشمند جدید Honor 7 حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی را در خود جا داده است و نمایشگر ۵.۲ اینچی آن تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل و با تراکم ۴۲۴ پیکسل در هر اینچ مربع به نمایش می‌گذارد.

این گوشی هوشمند شامل تراشه مرکزی Kirin 935 می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به هشت هسته پردازشگر ۲.۲ گیگاهرتزی، رم ۳ گیگابایتی و حسگر تشخیص اثر انگشت اشاره کدر.

این گوشی هوشمند جدید همراه با دوربین دیجیتالی ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپری به قیمت ۳۰۰ دلار فروخته می شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا