P9 هوواوی با دو دوربین مجزا در قسمت پشت عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، تصاویر جدیدی که منابع آگاه روی شبکه اجتماعی توئیتر منتشر کردند حاکی از آن است که گوشی هوشمند جدید هوواوی در بخش پشتی خود دو لنز مجزای دوربین را در کنار یکدیگر شامل می‌شود. این گوشی هوشمند علاوه بر بهره‌مندی از دو حسگر تصویری و یک فلش LED، یک ورودی ویژه را …

به گزارش موبنا، تصاویر جدیدی که منابع آگاه روی شبکه اجتماعی توئیتر منتشر کردند حاکی از آن است که گوشی هوشمند جدید هوواوی در بخش پشتی خود دو لنز مجزای دوربین را در کنار یکدیگر شامل می‌شود.

این گوشی هوشمند علاوه بر بهره‌مندی از دو حسگر تصویری و یک فلش LED، یک ورودی ویژه را هم شامل می‌شود که احتمالا مخصوص حسگر لیزر است تا دوربین بتواند اتوفوکوس بهتری انجام دهد.

از آنجایی که اتوفوکوس لیزری این روزها بین بیشتر گوشی‌های هوشمند باب شده است، شرکت هوواوی هم در تلاش است از این فناوری بهره ببرد و به همین خاطر از آن در گوشی هوشمند P9 خود استفاده می‌کند.

علاوه بر موارد یاد شده، به نظر می‌رسد گوشی هوشمند P9 در دو مدل مجزا با نام‌های Delux و LTE به دست کاربران برسد. البته هنوز جزییات و مشخصات این دو مدل به طور دقیق اعلام نشده است.

این محصول که مدل جدیدتر P8 هوواوی محسوب می‌شود،‌ اوایل سال آتی میلادی وارد بازار خواهد شد. شایعات منتشر شده همچنین اعلام می‌دارد که هوواوی در این گوشی هوشمند جدید از  تراشه مرکزی Kirin 950 SoC و حسگر اثر انگشت استفاده می‌کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا