اعلام برنامه‌های سامسونگ، ال‌جی، سونی، مایکروسافت و HTC برای نیمه اول ۲۰۱۶

به گزارش موبنا،‌ شرکت مخابراتی T-Mobile Poland با برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در لهستان این خبر را اعلام کرد و توضیح داد کاربران می‌توانند در آینده نزدیک شاهد رونمایی از این گوشی‌ها باشند. این اپراتور موبایلی به صورت دقیق‌تر توضیح داد که سامسونگ دو مدل جدید از سری گوشی‌های Galaxy را در نیمه‌های فصل نخست سال …

به گزارش موبنا،‌ شرکت مخابراتی T-Mobile Poland با برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در لهستان این خبر را اعلام کرد و توضیح داد کاربران می‌توانند در آینده نزدیک شاهد رونمایی از این گوشی‌ها باشند.

این اپراتور موبایلی به صورت دقیق‌تر توضیح داد که سامسونگ دو مدل جدید از سری گوشی‌های Galaxy را در نیمه‌های فصل نخست سال جدید عرضه می‌کند که پیش‌بینی می‌شود این دو محصول Galaxy S7 و Galaxy S7 Plus باشند. همچنین دو گوشی هوشمند دیگر سامسونگ در فصل دوم این سال عرضه می‌شوند.

شرکت مایکروسافت قصد دارد در فصل نخست ۲۰۱۶ دو گوشی جدید در سری محصولات Lumia را عرضه کند. یکی از این گوشی‌ها در اواسط و دیگری در اواخر سه ماهه نخست سال جدید عرضه می‌شود.

شرکت تایوانی HTC نیز خود را برای پایان فصل نخست سال ۲۰۱۶ میلادی آماده کرده است تا پرچمدار بعدی گوشی‌های خود را در معرض دید عموم بگذارد.

در فصل دوم سال ۲۰۱۶ میلادی از چهار گوشی هوشمند جدید شرکت ال‌جی رونمایی می‌شود و پس از آن هم محصولات جدید در سری Xperia سونی به دست کاربران می‌رسند. شرکت سونی در این اقدام خانواده جدید Xperia Z6 را معرفی می‌کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا