اپل پردازنده گرافیکی هم تولید می‌کند

به گزارش موبنا، به هر حال شرکت اپل قصد ندارد فقط در عرصه تراشه‌های مرکزی گام بردارد و بر اساس آخرین اخبار رسیده، تصمیم گرفته است در بازار تراشه‌های گرافیکی هم حضور داشته باشد. این شرکت اقدامات لازم را انجام داده است تا از این پس تراشه‌های گرافیکی مورد نیاز خود در دستگاه‌های موبایلی را …

به گزارش موبنا، به هر حال شرکت اپل قصد ندارد فقط در عرصه تراشه‌های مرکزی گام بردارد و بر اساس آخرین اخبار رسیده، تصمیم گرفته است در بازار تراشه‌های گرافیکی هم حضور داشته باشد.

این شرکت اقدامات لازم را انجام داده است تا از این پس تراشه‌های گرافیکی مورد نیاز خود در دستگاه‌های موبایلی را هم به صورت داخلی تولید کند.

آخرین شایعات منتشر شده حاکی از آن است که اپل تولید نخستین تراشه گرافیکی GPU را آغاز کرده است و این در حالی است که طراحی و مطالعه روی آن طی چند سال گذشته دنبال شده است.

گوشی‌های هوشمند آیفون معمولا در زمینه پردازنده گرافیکی کیفیت بسیار بالایی دارند که البته اپل همیشه از فناوری دیگر شرکت‌ها در آنها بهره برده است. ولی قرار است که در آینده آیفون‌های جدید با تراشه‌های گرافیکی اپل وارد بازار شوند.

البته ممکن است از هم اکنون تا زمان ورود نخستین پردازنده گرافیکی اپل چند سالی طول بکشد و این پروژه فعلا به صرت آزمایشی دنبال شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا