سرویس Google Photos به‌اشتراک گذاری تصاویر را آسان کرد

به گزارش موبنا، این قابلیت جدید نخستین بار در کنفرانس گوگل معرفی شد. در این سرویس عکس‌ها از طریق لینک‌های اینترنتی با دیگر کاربران به اشتراک گذاشته می‌شوند. شما به عنوان کاربر موبایلی می‌توانند لینک را روی مرورگر اینترنتی خود یا در ابزار مخصوص نمایش عکس‌ها باز کنید. شما همچنین می‌توانید این عکس‌ها را به …

به گزارش موبنا، این قابلیت جدید نخستین بار در کنفرانس گوگل معرفی شد. در این سرویس عکس‌ها از طریق لینک‌های اینترنتی با دیگر کاربران به اشتراک گذاشته می‌شوند. شما به عنوان کاربر موبایلی می‌توانند لینک را روی مرورگر اینترنتی خود یا در ابزار مخصوص نمایش عکس‌ها باز کنید.

شما همچنین می‌توانید این عکس‌ها را به صورت مستقیم به مجموعه عکس‌های ذخیره شده در سرویس Google Photos ذخیره کنید.

این عکس‌ها می‌توانند با دیگر آلبوم‌های تصویری شما به اشتراک گذاشته شوند و کاربران مختلف به آن دسترسی داشته باشند. ابزار عکس‌های گوگل همچنین به شما اطلاع می‌دهد که دیگر کاربران هم به آلبوم به اشتراک گذاشته شده عکس اضافه کرده‌اند یا اینکه آلبوم جدید ساخته‌اند.

سرویس Google Photos روی ساماندهی عکس‌ها در دستگاه‌های موبایلی تاکید دارد تا کاربران بتوانند بهترین خاطرات تصویری خود را در لحظه ثبت کنند و هر زمان که می‌خواهند، در کوتاه‌ترین زمان آنها را بیابند.

شرکت گوگل امروز با انتشار تصاویری ویدیویی در یوتیوب نشان داد که قابلیت به‌اشتراک گذاری جدید برای تصاویر چگونه می‌تواند به صاحبان گوشی‌های هوشمند Nexus 6P و آیفون کمک کند. قرار است این قابلیت به زودی به صورت عمومی عرضه شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا