ساعت هوشمند جدید و آیفون ۴ اینچی اپل نوروز عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، صنعت جهانی دستگاه‌های موبایلی به سمتی پیش می‌رود که محصولات جدید روز به‌روز بزرگتر می‌شوند. این روزها بخش اعظم گوشی‌های جدید نمایشگر بزرگتر از ۵ اینچ را در خود جا داده‌اند و البته شرکت اپل گوشی آیفون ۶ خود را با نمایشگر ۴.۷ اینچی روانه بازار کرده است. با این وجود منابع …

به گزارش موبنا، صنعت جهانی دستگاه‌های موبایلی به سمتی پیش می‌رود که محصولات جدید روز به‌روز بزرگتر می‌شوند. این روزها بخش اعظم گوشی‌های جدید نمایشگر بزرگتر از ۵ اینچ را در خود جا داده‌اند و البته شرکت اپل گوشی آیفون ۶ خود را با نمایشگر ۴.۷ اینچی روانه بازار کرده است.

با این وجود منابع آگاه اعلام کردند که شرکت اپل به بازارهای نوظهور هم توجه دارد و بر این اساس می‌خواهد در سال ۲۰۱۶ میلادی مدل ارزان گوشی هوشمند آیفون را با نمایشگر ۵ اینچی روانه بازار کند.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد دومین نسل از ساعت‌های مچی اپل اعلام نشده است. ولی منابع آگاه با اطمینان می‌گویند که در کنفرانس مارس امسال گوشی هوشمند آيفون ۶c با نمایشگر لمسی ۴ اینچی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

شایعات منتشر شده حاکی از آن است که ساعت جدید اپل دوربین دیجیتالی Facetime را در خود جا داده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به گیرنده Wi-Fi، حسگرهای جدید تشخیص سلامت بدن، حسگر خواب و … اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا