اینستاگرام فشار انگشت شما روی نمایشگر لمسی را می‌سنجد

به گزارش موبنا، این فناوری با بسیاری از ابزارهای کاربردی مبتنی بر سیستم عامل iOS سازگار شده است و توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهای مذکور می‌کوشند با در نظر گرفتن این قابلیت، سرویس‌های بهتری به کاربران ارایه دهند. شبکه اجتماعی اینستاگرام از جمله مراکزی است که هم‌اکنون در نسخه به‌روزرسانی شده خود از این قابلیت پشتیبانی می‌کند تا …

به گزارش موبنا، این فناوری با بسیاری از ابزارهای کاربردی مبتنی بر سیستم عامل iOS سازگار شده است و توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهای مذکور می‌کوشند با در نظر گرفتن این قابلیت، سرویس‌های بهتری به کاربران ارایه دهند.

شبکه اجتماعی اینستاگرام از جمله مراکزی است که هم‌اکنون در نسخه به‌روزرسانی شده خود از این قابلیت پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند در جریان استفاده از قابلیت‌های مختلف آن، کارایی بیشتری را پیش‌روی خود ببینند.

نسخه به‌روزرسانی شده این شبکه اجتماعی که با نام Instagram 7.13.0 عرضه شده است البته کاربران اندرویدی فعلا باید منتظر این قابلیت بمانند.

شرکت اینستاگرام اعلام کرد که فعلا از گوشی‌های مبتنی بر iOS با این قابلیت پشتیبانی می‌کند و در آینده نزدیک نسخه ویژه برای دستگاه‌های اندرویدی را هم ارایه می‌دهد.

اینستاگرام که بزرگترین شبکه اجتماعی تصویری جهان محسوب می شود، زیرمجموعه فیسبوک است و با این کار کوشیده است تماشای تصاویر و ویرایش آنها برای کاربران آسان‌تر شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا