اینترنت فوق پرسرعت گوگل به لس‌آنجلس رسید

به گزارش موبنا، غول اینترنتی جهان طرحی را با نام Google Fiber پیش می‌برد که بر مبنای آن قصد دارد دسترسی به اینترنت فوق پرسرعت را برای همه مردم جهان فراهم کند. این طرح تاکنون بسیاری از شهرهای آمریکا را تحت پوشش قرار داده است و گوگل می‌کوشد آن را در دیگر کشورها هم اجرا …

به گزارش موبنا، غول اینترنتی جهان طرحی را با نام Google Fiber پیش می‌برد که بر مبنای آن قصد دارد دسترسی به اینترنت فوق پرسرعت را برای همه مردم جهان فراهم کند. این طرح تاکنون بسیاری از شهرهای آمریکا را تحت پوشش قرار داده است و گوگل می‌کوشد آن را در دیگر کشورها هم اجرا کند.

لس‌آنجلس آخرین شهری است که گوگل سرویس مذکور را در آن راه‌اندازی کرد. با این اتفاق گوگل هم‌اکنون در ۱۷ شهر آمریکا سرویس Google Fiber را در اختیار مردم قرار می‌دهد.

این طرح یک روز پس از آن اجرا شد که شرکت مخابراتی AT&T اعلام کرد اینترنت فوق پرسرعت خود را در ۳۸ شهر آمریکا ارایه می‌دهد.

به هر حال، طرح Google Fiber تلاش می‌کند علاوه بر آنکه دسترسی به اینترنت فوق پرسرعت فراهم می‌شود، مردم برای استفاده از آن هزینه کمتری پرداخت کنند.

با این طرح مردم شهر لس‌آنجلس هم‌اکنون می‌توانند با میانگین سرعت یک گیگابیت در ثانیه وارد اینترنت شوند و در مقایسه با سرویس‌های اینترنتی رقیب، هزینه کمتر بپردازند.

لازم به ذکر است که بر اساس طرح Google Fiber اگر کاربران آمریکایی ماهانه ۱۳۰ دلار بپردازند، به جز اینترنت یک گیگابیتی می‌توانند به برنامه‌های ۱۳۰ شبکه تلویزیونی هم دسترسی داشته باشند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا