تبلت Pixel C گوگل این هفته با قیمت ۱۴۹ دلار عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، این عضو جدید تبلت وابسته به خانواده Nexus نبود و در حالی که گوگل آن را با نام Pixel C معرفی کرد، شباهت زیادی به لپ‌تاپ‌های Chromebook داشت. طی چند روز گذشته پایگاه‌های اینترنتی اخبار جدید را در مورد این رایانه همراه منتشر کردند و گفته شد این تبلت دوگانه که می‌تواند …

به گزارش موبنا، این عضو جدید تبلت وابسته به خانواده Nexus نبود و در حالی که گوگل آن را با نام Pixel C معرفی کرد، شباهت زیادی به لپ‌تاپ‌های Chromebook داشت.

طی چند روز گذشته پایگاه‌های اینترنتی اخبار جدید را در مورد این رایانه همراه منتشر کردند و گفته شد این تبلت دوگانه که می‌تواند صفحه‌کلید سخت‌افزاری را هم شامل شود، توان پردازشی بالایی را در خود جا داده است.

منابع آگاه می‌گویند شرکت گوگل Pixel C را طی چند روز آینده پیش از پایان سال ۲۰۱۵ میلادی روانه بازار می‌کند.

در این تبلت دوگانه آخرین پردازنده شرکت NVIDIA موسوم به Tegra X1 به کار گرفته شده است که بر این اساس می‌توان از آن توقع قدرت بالا را داشت.

در آزمایش‌های انجام شده هر هسته پردازشگر Pixel C توانسته است داده‌ها را با توان ۱۳۹۵ گیگاهرتز مورد پردازش قرار دهد و در صورت فعالیت چند هسته با یکدیگر توان مذکور به ۴۳۴۵ گیگاهرتز رسیده است.

در مقایسه با این محصول باید گفت تبلت Nexus 9 گوگل که تراشه Tegra K1 را در خود جا داده بود، در هر هسته خود توان ۱۸۸۴ گیگاهرتزی داتش و در مجموع می‌توانست توان ۳۲۰۴ گیگاهرتزی را ارایه دهد.

تبلت دوگانه Pixel C گوگل رم ۳ گیگابایتی دارد و البته برخی منابع آگاه هم اعلام کردند که این محصول احتمالا با رم ۴ گیگابایتی عرضه شود.

این محصول شامل نمایشگر لمسی ۱۰.۲ اینچ می‌شود  که تصاور در آن با کیفیت ۲۵۶۰ در ۱۸۰۰ پیکسل پخش می‌شود و از دیگر امکانات آن می‌توان به سیستم ورودی USB Type-C، صفحه کلید مجهز به فناوری بلوتوث و قیمت ۱۴۹ دلاری اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا