عرضه گوشی جدید پیشرفته ایسوس با قیمت ۲۷۰ دلار

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند که هم‌اکنون به صورت آنلاین از طریق فروشگاه‌های آمازون، Flipkart و Snapdeal هم فروخته می‌شود، قرار است به زودی از طریق شرکت‌های مخابراتی وارد بازار جهانی شود. گوشی هوشمند جدید تایوانی تراشه مرکزی Snapdragon 616 را در خود جا داده است و همان طور که پیش‌تر گفته شد، نمایشگر …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند که هم‌اکنون به صورت آنلاین از طریق فروشگاه‌های آمازون، Flipkart و Snapdeal هم فروخته می‌شود، قرار است به زودی از طریق شرکت‌های مخابراتی وارد بازار جهانی شود.

گوشی هوشمند جدید تایوانی تراشه مرکزی Snapdragon 616 را در خود جا داده است و همان طور که پیش‌تر گفته شد، نمایشگر ۶ اینچی لمسی را شامل می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

این گوشی هوشمند رم ۳ گیگابایتی دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از کارت microSD و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

در بخش دوربین دیجیتالی، گوشی هوشمند Zenfone 2 Laser که البته در سیستم داخلی ایسوس ZE601KL نامگذاری شده است، حسگر ۱۳ مگاپیکسلی را برای دوربین اصلی و حسگر ۵ مگاپیکسلی را برای دوربین سلفی شامل می‌شود.

طول، عرض و ضخامت این دستگاه به‌ترتیب ۱۶۴.۵، ۸۴ و ۱۰.۵ میلیمتر و وزن آن هم ۱۹۰ گرم است. این گوشی هوشمند نسخه ۵.۰ سیستم عامل اندروید لولی‌پاپ را به همراه رابط کاربری ZenUI شامل می‌شود و قیمت آن ۲۷۰ دلار اعلام شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا