ارزان‌ترین گوشی ایسوس با قیمت ۸۰ دلار عرضه شد

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند جدید ZenFone Go نام دارد و در کشور هند با قیمت ۵۲۹۹ روپیه معادل ۸۰ دلار فروخته می‌شود که البته قرار است به زودی به دست دیگر کاربران هم برسد. گوشی هوشمند ZenFone Go نمایشگر لمسی ۴.۵ اینچی از نوع LCD دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۸۵۴ …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند جدید ZenFone Go نام دارد و در کشور هند با قیمت ۵۲۹۹ روپیه معادل ۸۰ دلار فروخته می‌شود که البته قرار است به زودی به دست دیگر کاربران هم برسد.

گوشی هوشمند ZenFone Go نمایشگر لمسی ۴.۵ اینچی از نوع LCD دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

این گوشی هوشمند تراشه مرکزی MediaTek MT6580M را در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم یک گیگابایتی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD، دوربین دیجیتالی ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی VGA اشاره کرد.

ارزان‌ترین گوشی هوشمند ایسوس به صورت همزمان از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و برای آن قابلیت سازگاری با خدمات شبکه مخابراتی ۴G LTE هم در نظر گرفته شده است.

این گوشی هوشمند نسخه ۵.۱.۱ سیستم عامل اندروید را در خود جا داده است و همراه با باتری ۱۶۰۰ میلی‌آمپری و در رنگ‌های مشکی، سفید، صوتی و آبی عرضه می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا