اپراتورهای موبایل بستر شهرهای هوشمند را آماده می‌کنند

به گزارش موبنا، سیدحسن سیدموسوی، ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار داشت: شهرهای هوشمند براساس زیرساخت وایرلس و براساس ۲ مشخصه تحرک‌‌پذیری و سرعت انتقال بالا بنا نهاده شده‌اند. وی افزود: این بستر را اپراتور‌ها فراهم کرده و اپراتورهای موبایل نقش کلیدی دارند. مشاور مدیرعامل همراه اول تصریح کرد: طیف فرکانس‌ها به …

به گزارش موبنا، سیدحسن سیدموسوی، ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار داشت: شهرهای هوشمند براساس زیرساخت وایرلس و براساس ۲ مشخصه تحرک‌‌پذیری و سرعت انتقال بالا بنا نهاده شده‌اند.
وی افزود: این بستر را اپراتور‌ها فراهم کرده و اپراتورهای موبایل نقش کلیدی دارند.
مشاور مدیرعامل همراه اول تصریح کرد: طیف فرکانس‌ها به ۲ صورت یونیزان و غیر یونیزان است که نوع اول بافت زنده را تخریب کرده و نوع دوم یک میلیون بار از ضعیف‌تر از طیف یونیزان است.
به گفته وی، ساز و کار لازم برای مسائل ایمنی وجود دارد.
سیدموسوی اظهار کرد: در ۲۸ ماده دستورالعمل اجرایی برای ایمنی درنظر گرفته شده است و همه اپراتور‌ها باید پروانه ایمنی داشته باشند.
وی افزود: پروانه ایمنی هر ۳ سال یکبار تمدید می‌شود و اپراتور‌ها در کنار پروانه کسب و کار در حوزه ایمنی از اشعه هم پروانه کسب می‌کنند.
سیدموسوی گفت: از الزامات دریافت پروانه این است که در ۳ حالت رسیدگی به شکایت، موردی و قبل از راه اندازی اندازه پیری‌های لازم انجام شود.
وی تاکید کرد: آستانه استاندارد اشعه ۴۵۰ میکرو ولت است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا