گوشی ارزان‌قیمت آیفون ۶c اپل سه ماه دیگر عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، شرکت اپل طراحی مدل ۴ اینچی گوشی هوشمند اپل مجهز به پردازنده A9 را به اتمام رسانده است که این محصول در سری گوشی‌های آیفون ۶s تولید می‌شود و البته از مهم‌ترین امکانات به کار رفته در آن می‌توان به گیرنده کوتاه‌بورد NFC برای پشتیبانی از سیستم پرداخت‌های موبایلی Apple Pay اشاره …

به گزارش موبنا، شرکت اپل طراحی مدل ۴ اینچی گوشی هوشمند اپل مجهز به پردازنده A9 را به اتمام رسانده است که این محصول در سری گوشی‌های آیفون ۶s تولید می‌شود و البته از مهم‌ترین امکانات به کار رفته در آن می‌توان به گیرنده کوتاه‌بورد NFC برای پشتیبانی از سیستم پرداخت‌های موبایلی Apple Pay اشاره کرد.

«مینگ-چی کو» از تحلیلگران برتر مرکز KGI Securities در این خصوص گفت که اطلاعات دقیقی از فعالیت‌های داخلی اپل به دست آورده و مطمئن است که این گوشی به زودی به تولید انبوه می‌رسد.

او می‌گوید گوشی هوشمند جدید اپل مجهز به نمایشگر لمسی ۴ اینچی می‌تواند مدل به‌روز شده آیفون ۵c باشد و کاربران آن را با قیمت ارزان خریداری کنند.

این گوشی هوشمند جدید علاوه بر نمایشگر لمسی ۴ اینچی، پردازنده A9 را در خود جا داده است. این پردازنده هم‌اکنون در گوشی هوشمند آیفون ۶s استفاده می‌شود.

مینگ-چی همچنین پیش‌بینی کرد گوشی هوشمند جدید اپل با بدنه فلزی با قیمت ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار عرضه شود و تاکید اصلی اپل از فروش آن، جذب هرچه بیشتر کاربران بازارهای نوظهور باشد.

پیش‌بینی شده است این گوشی هوشمند اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی به صورت رسمی معرفی شود. بر این اساس کارشناسان می‌گویند که در فوریه ۲۰۱۶ یعنی کمتر از ۳ ماه دیگر به صورت رسمی از این گوشی هوشمند رونمایی می‌شود و بین ماه‌های مارس و آپریل هم این دستگاه وارد بازار جهانی می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا