احتمال عرضه آیفون ۶c با بدنه فلزی در آینده نزدیک

به گزارش موبنا، نخستین بار گفته شد شرکت اپل پنج مدل اولیه برای گوشی هوشمند آيفون ۷ طراحی کرده است که تصمیم دارد یکی از آنها را به تولید انبوه برساند. هم‌اکنون گفته می‌شود این شرکت به صورت همزمان پروژه دیگری را توسعه می‌دهد که به موجب آن گوشی هوشمند آيفون ۶c با بدنه فلزی …

به گزارش موبنا، نخستین بار گفته شد شرکت اپل پنج مدل اولیه برای گوشی هوشمند آيفون ۷ طراحی کرده است که تصمیم دارد یکی از آنها را به تولید انبوه برساند.

هم‌اکنون گفته می‌شود این شرکت به صورت همزمان پروژه دیگری را توسعه می‌دهد که به موجب آن گوشی هوشمند آيفون ۶c با بدنه فلزی در فوریه ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد.

این گزارش به نقل از چند منبع آگاه که نخواستند نامشان فاش شود، منتشر شده است. از جمله این منابع آگاه می‌توان به کارمندان شرکت Foxconn  به عنوان کارخانه تولید گوشی‌های آیفون اشاره کرد که هم‌اکنون در حال تکمیل گوشی آیفون ۶c هستند.

این شایعات اعلام می‌دارد که اپل گوشی هوشمند جدید خود را با نمایشگر ۴ اینچی و قیمت ارزان عرضه می‌کند که البته برای آن فناوری Touch ID هم در نظر گرفته شده است.

سری C گوشی‌های هوشمند اپل مربط به آن دسته از محصولاتی می‌شود که امکانات کمتر، اندازه کوچکتر و قیمت ارزان‌تر دارند. به همین خاطر می‌توان گوشی آیفون ۶c را یک گوشی نسبتا ارزان دانست.

منابع آگاه همچنین گزارش دادند گوشی هوشمند آیفون ۶c با رنگ‌های مختلف و متنوع عرضه می‌شود و از این نظر می‌توان آن را مشابه گوشی آیفون ۵c دانست که البته تفاوت این دو محصول، بدنه فلزی گوشی جدید است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا