گوگل برای اندرویدی‌ها دو ابزار موبایلی جدید عرضه کرد

به گزارش موبنا، این دو ابزار با نام Contacts و Phone شناخته می‌شوند که البته بخشی از نسخه جدید سیستم عامل اندروید هستند و گوگل نخستین بار آنها را در آخرین مدل از سری گوشی‌های Nexus ارایه کرد. البته باید توجه داشت که تاکنون به دلیل برخی مشکلات به‌روزرسانی در ابزارهای کاربردی، گوگل نسخه مجزای …

به گزارش موبنا، این دو ابزار با نام Contacts و Phone شناخته می‌شوند که البته بخشی از نسخه جدید سیستم عامل اندروید هستند و گوگل نخستین بار آنها را در آخرین مدل از سری گوشی‌های Nexus ارایه کرد.

البته باید توجه داشت که تاکنون به دلیل برخی مشکلات به‌روزرسانی در ابزارهای کاربردی، گوگل نسخه مجزای دو نرم‌افزار مذکور را برای عموم دستگاه‌های اندرویدی ارایه نکرد و سرانجام امروز این دو ابزار در اختیار دیگر کاربران اندرویدی هم قرار گرفت.

کاربران برای در اختیار گرفتن دو ابزار Contacts و Phone نیازی به به‌روزرسانی سیستم عامل خود ندارند و هم‌اکنون می‌توانند این دو نرم‌افزار کاربردی را به صورت مستقیم از فروشگاه اینترنتی اندروید گوگل بارگذاری کنند.

شرکت گوگل اعلام کرد دو ابزار کاربردی Contacts و Phone که هم‌اکنون روی فروشگاه Play Store قرار گرفته‌اند قابلیت‌های جدیدی را شامل می‌شوند که کاربران تاکنون آنها را در اندروید تجربه نکرده بودند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا