استیو بالمر به مایکروسافت: گزارش مالی خدمات ابری خود را منتشر کنید

به گزارش موبنا، بالمر گفت: «این یکی از منابع اصلی برای سنجش وضعیت مایکروسافت است. اگر آنها به عنوان یک شرکت نرم‌افزاری از ارایه خدمات ابری سخن می‌گویند، می‌بایست گزارش‌های مالی در مورد آن را هم منتشر کنند». باید توجه داشت که مایکروسافت همواره از وضعیت خود در بازار جهانی خدمات پردازش ابری صحبت می‌کند. …

به گزارش موبنا، بالمر گفت: «این یکی از منابع اصلی برای سنجش وضعیت مایکروسافت است. اگر آنها به عنوان یک شرکت نرم‌افزاری از ارایه خدمات ابری سخن می‌گویند، می‌بایست گزارش‌های مالی در مورد آن را هم منتشر کنند».

باید توجه داشت که مایکروسافت همواره از وضعیت خود در بازار جهانی خدمات پردازش ابری صحبت می‌کند. ولی آمار و ارقام دقیقی در این زمینه ارایه نمی‌دهد و در این میان میزان درآمدهای مربوط به برخی سرویس‌های پردازش ابری مایکروسافت تاکنون اعلام نشده است.

بخشی از خدمات پردازش ابری مایکروسافت که بیشترین اهمیت را برای این شرکت دارد و به عنوان خدمات ابری تجاری در اختیار سازمان‌های جهانی قرار می‌گیرد، گزارش مالی خود را به صورت عمومی منتشر نمی‌کند.

سازمان‌های جهانی معمولا قراردادهای چند ساله را برای دریافت خدمات پردازش ابری با مایکروسافت منعقد می‌کنند. ولی به درستی نمی‌دانند که این کسب و کار در شرکت مایکروسافت تا چه اندازه رونق دارد و آینده فعالیت‌های آن چگونه دنبال می‌شود.

شرکت مایکروسافت اکتبر امسال اعلام کرد ارزش مرکز ارایه خدمات پردازش ابری تجاری آن بیش از ۸.۲ میلیارد دلار محاسبه می‌شود. آپریل گذشته نیز «ساتیا نادلا» مدیرعامل مایکروسافت گفته بود درآمد سالانه آنها از ارایه خدمات پردازش ابری تا سال ۲۰۱۸ میلادی به بیش از ۲۰ میلیارد دلار می‌رسد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا