مترجم جدید مایکروسافت برای همه پلتفرم‌های موبایلی

به گزارش موبنا، این نسخه جدید از مترجم مایکروسافت به کاربران امکان می‌دهد مبتنی بر زبان‌های مختلف به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و روی گوشی هوشمند یا ساعت مچی خود اعمال نفوذ بیشتری داشته باشند. با این ابزار به‌روز شده کاربران می‌توانند در جریان ارتباطات موبایلی خود با کاربر دیگری که به زبان …

به گزارش موبنا، این نسخه جدید از مترجم مایکروسافت به کاربران امکان می‌دهد مبتنی بر زبان‌های مختلف به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و روی گوشی هوشمند یا ساعت مچی خود اعمال نفوذ بیشتری داشته باشند.

با این ابزار به‌روز شده کاربران می‌توانند در جریان ارتباطات موبایلی خود با کاربر دیگری که به زبان مختلف صحبت می‌کند در آن واحد صحبت کنند. این مترجم حتی برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی و ساعت‌های هوشمند Apple Watch هم به‌روز شده است تا کاربران دیگر پلتفرم‌ها هم بتوانند امکانات آن را در اختیار بگیرند.

شرکت مایکروسافت روی وبلاگ رسمی خود در این خصوص توضیح داد: «به جای آنکه دو نفری که زبان مختلفی دارند روی یک گوشی هوشمند متمرکز شوند تا بتوانند ارتباطات لازم را برقرار کنند، می‌توانند از طریق میکروفون با یکدیگر صحبت کنند و البته، صداهای اضافی محیط را هم حذف کنند».

در ادامه این مطلب گفته شد: «زمانی که دو نفر با زبان متفاوت از یکدیگر دور هستند و می‌خواهند با هم صحبت کنند، این ابزار جدید به آنها امکان می‌دهد به صورت تصویری با یکدیگر ارتباط داشته باشند و هر کس به زبان خود صحبت کند تا طرف مقابل متوجه شود».

قابلیت جدید هم اکنون هفت زبان مختلف را مورد پشتیبانی قرار می‌دهد که این زبان‌ها شامل چینی مدرن، انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، پرتغالی، آلمانی و اسپانیایی می‌شوند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا