۷۰ درصد دستگاه‌های موبایلی اپل مبتنی بر iOS 9

به گزارش موبنا، در تازه‌ترین گزارش‌ها گفته شد تا پیش از تاریخ ۳۰ نوامبر ۲۰۱۵ بیش از ۷۰ درصد دستگاه‌های موبایلی اپل در سراسر جهان مبتنی بر سیستم عامل iOS 9 فعالیت می‌کردند. این آمار نشان می‌دهد که اپل چگونه توانسته است کاربران جهانی را برای به‌روزرسانی سیستم عامل موبایلی و استفاده از آخرین نسخه …

به گزارش موبنا، در تازه‌ترین گزارش‌ها گفته شد تا پیش از تاریخ ۳۰ نوامبر ۲۰۱۵ بیش از ۷۰ درصد دستگاه‌های موبایلی اپل در سراسر جهان مبتنی بر سیستم عامل iOS 9 فعالیت می‌کردند.

این آمار نشان می‌دهد که اپل چگونه توانسته است کاربران جهانی را برای به‌روزرسانی سیستم عامل موبایلی و استفاده از آخرین نسخه iOS ترغیب کند. نگاهی گذرا به آخرین نسخه سیستم عامل اندروید گوگل نشان می‌دهد تنها ۰.۳ درصد از کاربران جهانی دستگاه‌های خود را به مارشمالو مجهز کرده‌اند.

در مقابل، سیستم عامل اندروید ۵ لولی‌پاپ هم‌اکنون در ۲۶ درصد دستگاه‌های اندرویدی مورد استفاده قرار می‌گیرد و اندروید ۴.۴ کیت‌کت نیز در ۳۸ درصد دستگاه‌ها استفاده می‌شود.

در ادامه این گزارش گفته شد ۲۲ درصد دستگاه‌های موبایلی اپل همچنان مبتنی بر سیستم عامل iOS 8 فعالیت می‌کنن و ۸ درصد هم نسخه‌های قبلی این سیستم عامل موبایلی را به کار می‌برند.

کارشناسان بر این باورند که در زمینه به‌روزرسانی نرم‌افزاری و استفاده از آخرین نسخه سیستم‌های عامل موبایلی، اپل همیشه از گوگل بهتر عمل کرده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا