شکل ظاهری Galaxy S7 تغییر نمی‌کند

به گزارش موبنا، بر اساس گزارشی که امروز در روزنامه‌های کره‌ای به چاپ رسید، سامسونگ در نظر دارد برای گوشی هوشمند Galaxy S7 طراح مشابه مدل Galaxy S6 را حفظ کند و در عوض امکانات داخلی را ارتقا دهد. البته این به معنی آن نیست که در گوشی جدید هیچ تغییری را مشاهده نخواهید کرد. …

به گزارش موبنا، بر اساس گزارشی که امروز در روزنامه‌های کره‌ای به چاپ رسید، سامسونگ در نظر دارد برای گوشی هوشمند Galaxy S7 طراح مشابه مدل Galaxy S6 را حفظ کند و در عوض امکانات داخلی را ارتقا دهد.

البته این به معنی آن نیست که در گوشی جدید هیچ تغییری را مشاهده نخواهید کرد. بلکه شرکت کره‌ای اعلام کرده است که قصد دارد تغییرات اصلی را در بخش‌های اجرایی و توانمندی‌های Galaxy S7 متمرکز کند و در کنار آن کیفیت نمایشگر و دوربین دیجیتالی دستگاه را بالا ببرد.

یک منبع آگاه که از سیستم داخلی فعالیت‌های سامسونگ آگاهی دارد در این خصوص گفت: «گوشی S7 در قسمت ظاهری خود تفاوت‌های بسیار اندکی را شامل می‌شود».

سری محصولات Galaxy J سامسونگ طی سال جاری میلادی توانست بیشترین سهم از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد. بر این اساس شرکت سامسونگ متوجه شده است که ترکیبی از قیمت مناسب و سخت‌افزار کارآمد اهمیت بیشتری از طراحی زیبا دارد.

در نتیجه سامسونگ تصمیم گرفته است Galaxy S7 را با ظاهر تقریبا مشابه مدل قبلی روانه بازار کند و در عوض امکانات داخلی و قابلیت‌های اجرایی آن را ارتقا دهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا