آشنایی با قابلیت‌های شست‌‌وشوی سریع ماشین‌های لباسشویی‌ سامسونگ

ساعات ابتدایی صبح روز سه‌شنبه، همه چیز مثل روزهای دیگر به نظر می‌رسید، همانند دیروز، خودم را به سختی از رختخواب بیرون کشیدم تا آماده رفتن به اداره شوم که ناگهان نوتیفیکیشن تقویم گوشی، خواب‌ آلودگی را از سرم پراند: «جلسه با مدیریت شرکت».

موبنا – به سمت جا لباسی رفتم و پیراهن ساده آبی روشنی که معمولا برای جلسات اداری می‌پوشم را برداشتم و با یک صحنه شوک‌آور مواجه شدم. تنها لباس مناسب من برای جلسه پر از لک و چرک بود! همه چیز برای یک روز افتضاح آماده بود. چطور می‌توانستم در این زمان باقیمانده آماده‌اش کنم؟

ناگهان صحبت‌های همسرم یادم آمد که می‌گفت لباسشویی سامسونگی که چند ماه پیش خریدیم، برنامه‌های مختلفی برای شست‌وشوی سریع دارد و می‌تواند لباس‌های کثیف را در زمانی کمتر از یک ساعت تحویل دهد. سریع به طرف لباسشویی حرکت کردم و نگاهی به صفحه‌ گردونی که نام چرخه‌های مختلف در آن نوشته شده، انداختم. انگار دنیا را به من دادند، نام دو برنامه روی لباسشویی بود که به ظاهر دوای درد و چاره مشکل من بود: Super Eco Wash و Super Speed با یک سرچ ساده در اینترنت در مورد این دو قابلیت مطالعه کردم. Super Ecowash با قابلیت شستن و تحویل لباس‌ها در ۱۵ دقیقه و قابلیت Super Speed برای شست‌وشوی لباس‌های چرک در ۳۹ دقیقه. کم مانده بود از شادی بال در بیارم، تا چند دقیقه دیگر مشکلم حل می‌شد.

آشنایی با قابلیت‌های شست‌‌وشوی سریع ماشین‌های لباسشویی‌ سامسونگ

به سرعت پیراهن را درون لباسشویی انداختم و پس از ریختن مقداری از پودر لباسشویی درون محفظه مخصوص، گزینه Super Eco Wash را انتخاب کردم. صحنه‌ای که می‌دیدم در ابتدا باورنکردنی به نظر می‌رسید اما واقعیت داشت؛ پیراهن چرک ۱۵ دقیقه قبل، به تمیزترین حالت خود برگشت. با کمی تحقیق متوجه شدم که ماشین لباسشویی‌های سامسونگ با قابلیت شست‌وشوی سریع خود، لباس‌ها را با آب سرد و به شکل ملایم می‌شویند. شستن لباس‌ها با آب سرد باعث می‌شود تا ضمن کاهش مصرف انرژی، احتمال آسیب به بافت لباس‌ها کمتر از همیشه شود. قابلیت شست‌وشوی سریع این لباسشویی‌ها محافظت بیشتری از تار و پود لباس‌ها می‌کند تا برای شست‌وشوی روزانه هیچ گونه مشکلی پیش نیاید. برای شست‌وشوی سریع می‌توان تا ۲ کیلوگرم لباس‌ را درون دیگ انداخت.

برای اینکه نتیجه کار با کیفیت بهتری همراه باشد توصیه شده تا لباس‌هابا مقدار مواد شوینده کمتری شسته شود. چرا که استفاده از بیش از حد مواد شوینده ممکن است باعث شود بخشی از مواد در لباس‌ها باقی بماند.

حالت دیگری که برای شست‌وشوی سریع در لباسشویی‌های سامسونگ طراحی شده، چرخه Super Speed است که در زمانی ۳۹ دقیقه‌ای لباس‌ها را تحویل می‌دهد. نکته مهم اینکه کاهش زمان در این لباسشویی‌ها باعث افت کیفیت نمی‌شود و لباس‌ها به کمک فناوری شستشوی سریع با همان تمیزی و پاکی همیشگی از دیگ خارج می‌شود.

چنانچه عادت به شستن روزانه برخی از لباس‌های خود دارید به کمک قابلیت‌های شست‌‌وشوی سریع Super Eco Wash و Super Speed لباسشویی‌های سامسونگ می‌توانید مقدار زیادی در وقت و مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا