نخستین تصاویر از تبلت جدید مایکروسافت منتشر شد

به گزارش موبنا، هم اکنون یک سال از آن زمان گذشته است و یک رایانه لوحی موسوم به Mercury که تولید آن منتفی شده بود بار دیگر در لیست محصولات مایکروسافت قرار گرفته است. تصاویر منتشر شده روی شبکه اجتماعی توئیتر نشان داد مایکروسافت بار دیگر تولید این رایانه لوحی را مورد بررسی قرار می‌دهد …

به گزارش موبنا، هم اکنون یک سال از آن زمان گذشته است و یک رایانه لوحی موسوم به Mercury که تولید آن منتفی شده بود بار دیگر در لیست محصولات مایکروسافت قرار گرفته است.

تصاویر منتشر شده روی شبکه اجتماعی توئیتر نشان داد مایکروسافت بار دیگر تولید این رایانه لوحی را مورد بررسی قرار می‌دهد و احتمال دارد در آینده نزدیک نمونه اولیه این محصول مورد آزمایش قرار گیرد.

این تصاویر را مرکز @evleaks در توئیتر منتشر کرد و برای نخستین بار تصاویر مربوط به قسمت پشت و جلوی این تبلت را به نمایش گذاشت.

در این تصاویر مشخص شد تبلت جدید مایکروسافت یک دوربین اصلی را در خود جا داده است و البته سیستم ورودی سیم کارت هم برای آن در نظر گرفته شده است. شکل ظاهری این دستگاه بیشتر شبیه گوشی هوشمند است و کمتر به تبلت‌های امروزی مشابهت دارد.

متاسفانه هنوز جزییات دقیقی در مورد مشخصات داخلی رایانه لوحی جدید مایکروسافت منتشر نشده است. ولی @evleaks در خبر توئیتری خود اعلام کرد که به زودی اطلاعات بیشتری در این زمینه ارایه می‌دهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا