Lumia 950 مایکروسافت وارد اروپا شد

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند هفته گذشته برای نخستین بار در جهان در بریتانیا پیش‌فروش شد و از امروز مایکروسافت تصمیم گرفت آن را در اختیار تمام کاربران اروپایی بگذارد. مایکروسافت روی سایت اینترنتی خود توضیح داد فروشگاه‌های اتریش، آلمان، هلند و … از امروز گوشی‌های جدید مجهز به ویندوز ۱۰ موبایلی را وارد …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند هفته گذشته برای نخستین بار در جهان در بریتانیا پیش‌فروش شد و از امروز مایکروسافت تصمیم گرفت آن را در اختیار تمام کاربران اروپایی بگذارد.

مایکروسافت روی سایت اینترنتی خود توضیح داد فروشگاه‌های اتریش، آلمان، هلند و … از امروز گوشی‌های جدید مجهز به ویندوز ۱۰ موبایلی را وارد بازار کرده‌اند و کاربران می‌توانند نام دو محصول Lumia 950 و ۹۵۰ XL را در لیست گوشی‌های موجود در فروشگاه‌ها مشاهده کنند.

گوشی هوشمند Lumia 950 XL بدون هرگونه قرارداد مخابراتی در اروپا با قیمت ۷۰۰ یورو فروخته می‌شود و قیمت گوشی هوشمند Lumia 950 هم ۶۰۰ یورو در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که در حال حاظر هر دو مدل تک سیم‌کارت و دو سیم‌کارت برای گوشی‌های مذکور در بازار اروپا موجود هستند و کاربران از تاریخ ۲۷ نوامبر می‌توانند به صورت مستقیم آنها را خریداری کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا