ارائه خدمات نسل سوم تلفن همراه در پایانه‌های مرزی شلمچه و چزابه

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات خوزستان، کریم آرمات به همراه مدیر ارتباطات سیار و رئیس اداره روابط عمومی، از منصوبات فنی شرکت مخابرات در پایانه مرزی چزابه بازدید کردند. در این بازدید از ارائه اینترنت رایگان همراه اول به زوار عتبات عالیات در مسیر نجف اشرف تا کربلای معلا و …

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات خوزستان، کریم آرمات به همراه مدیر ارتباطات سیار و رئیس اداره روابط عمومی، از منصوبات فنی شرکت مخابرات در پایانه مرزی چزابه بازدید کردند.
در این بازدید از ارائه اینترنت رایگان همراه اول به زوار عتبات عالیات در مسیر نجف اشرف تا کربلای معلا و همچنین فراهم شدن امکان استفاده از خدمات نسل سوم تلفن همراه در پایانه‌های مرزی شلمچه و چزابه خبر داد.
آرمات در این بازدید از واحدهای مختلف پایانه و دیدار با فرماندار دشت آزادگان، بر آمادگی کامل شرکت مخابرات استان جهت خدمت‌رسانی مطلوب به شرکت کنندگان در همایش عظیم و الهی اربعین تاکید شد.
در حاشیه این بازدید، فلاح‌زاده مدیریت ارتباطات سیار استان با اعلام نصب ۱۱ دکل جدید BTS در پایانه‌های مرزی شلمچه و چزابه، به سه برابر شدن ظرفیت‌های ارتباطی همراه اول جهت تامین ارتباط با کیفیت مشترکین همراه اول در این نقاط اشاره کرد.

۱۱۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا