بیشتر صاحبان گوشی هوشمند علاقه‌ای به لوازم جانبی ندارند

به گزارش موبنا، بسیاری از شرکت‌های الکترونیکی درآمد اصلی خود را از تولید لوازم جانبی مخصوص گوشی‌های هوشمند تامین می‌کنند و از آنجایی که این دستگاه‌های موبایلی محبوبیت فراوان دارند، تولید لوازم جانبی برای آنها می‌تواند پرسود باشد. باتری‌های قابل‌حمل مخصوص شارژ گوشی در هر مکان و زمان، کابل‌های USB و حافظه‌های فلش، اسپیکرهای بلوتوثی …

به گزارش موبنا، بسیاری از شرکت‌های الکترونیکی درآمد اصلی خود را از تولید لوازم جانبی مخصوص گوشی‌های هوشمند تامین می‌کنند و از آنجایی که این دستگاه‌های موبایلی محبوبیت فراوان دارند، تولید لوازم جانبی برای آنها می‌تواند پرسود باشد.

باتری‌های قابل‌حمل مخصوص شارژ گوشی در هر مکان و زمان، کابل‌های USB و حافظه‌های فلش، اسپیکرهای بلوتوثی و هدفون‌ها، آداپتورهای MHL، انواد پایه‌های شارژی، پایه‌های نگهدارنده گوشی در اتومبیل و شارژرها، باتری‌های ثانوی و … از جمله لوازم جانبی محبوب برای گوشی‌های هوشمند هستند.

کارشناسان مرکز PhoneArena با انجام بررسی جدید دریافتند بخش اعظم کاربرانی که از گوشی هوشمند استفاده می‌کنند هیچ گونه لوازم جانبی را مورد استفاده قرار نمی‌دهند و برای آنها گوشی به تنهایی کفایت می‌کند.

نتایج این بررسی نشان داد ۱۹ درصد صاحبان گوشی‌های هوشمند یک ابزار جانبی را برای آن مورد استفاده قرار می‌دهند و ۲۱ درصد آنها هم دو ابزار جانبی را متناسب با گوشی هوشمند خود در اختیار دارند.

علاوه بر این مشخص شد از بین همه کاربرانی که صاحب گوشی هوشمند هستند، ۱۲ درصد سه نوع ابزار جانبی را متناسب با این دستگاه موبایلی در اختیار گرفته‌اند.

این بررسی نشان داد صاحبان گوشی‌های هوشمند در بیشترین حالت ممکن سه ابزار جانبی را مورد استفاده قرار می‌دهند و در بیشتر مواقع ترجیح می‌دهند هیچ گونه ابزار اضافی با خود حمل نکنند.

به طور کلی بخش اعظم کاربرانی که در این بررسی شرکت کردند معادل ۲۸.۷۸ درصد اعلام کردند هیچ گونه ابزار جانبی را به کار نمی‌گیرند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا