رونمایی مایکروسافت از گوشی نوکیا ۲۳۰ به قیمت ۵۵ دلار+عکس

گوشی با قاب پشت آلومینیومی Nokia 230 و ۲۳۰ Dual SIM به قیمت ۵۵ دلار عرضه‌شده است تا کاربرانی که گوشی‌های گران نمی‌توانند بخرند (به‌خصوص بازار هند و افریقا) از آن بهره ببرند. رزولوشن این گوشی ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسل تعریف‌شده و تنها ۱۶ مگابایت رم (حافظه موقت) دارد.(مقایسه با گوشی‌های حال حاضر بازار با …

گوشی با قاب پشت آلومینیومی Nokia 230 و ۲۳۰ Dual SIM به قیمت ۵۵ دلار عرضه‌شده است تا کاربرانی که گوشی‌های گران نمی‌توانند بخرند (به‌خصوص بازار هند و افریقا) از آن بهره ببرند.

رزولوشن این گوشی ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسل تعریف‌شده و تنها ۱۶ مگابایت رم (حافظه موقت) دارد.(مقایسه با گوشی‌های حال حاضر بازار با ۲ یا ۳ گیگ رم)

مرورگر اپرا، سرچ بینگ،شبکه آب‌وهوای ام‌اس ان، روی این گوشی تعبیه‌شده است و جالب اینجاست که اثری از حافظه داخلی نیست و برای گوش کردن به موسیقی یا هر کار دیگری باید روی اسلات میکرو اس دی تا ۳۲ گیگ حافظه جانبی نصب کرد.

دوربین ۲ مگاپیکسلی می‌تواند تصاویری معادل ۱۶۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بگیرد و ضبط ویدئویی نیز به‌صورت ۱۵ فریم بر ثانیه انجام می‌شود.

بلوتوث ۳، رادیو اف ام و جک هدفون از دیگر ویژگی‌های این گوشی است که ۹۱ گرم وزن داشته و در ابعاد ۱۲۴.۶ در ۵۳.۴ در ۱۰.۹ میلی‌متر ساخته‌شده است.

رونمایی مایکروسافت از گوشی نوکیا 230 به قیمت 55 دلار+عکس

رونمایی مایکروسافت از گوشی نوکیا 230 به قیمت 55 دلار+عکس

رونمایی مایکروسافت از گوشی نوکیا 230 به قیمت 55 دلار+عکس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا