خواب زمستانی ساعت های هوشمند در بازار دیجیتال کشور

به گزارش خبرنگار موبنا، ساعت‌های هوشمند که با قابلیت‌های مختلفی مانند امکان پاسخگویی به انواع پیام‌های تلفنی، ایمیل و و فیس بوک، امکان نصب برنامه و اپلیکیشن های مختلف و دسترسی به اینترنت تولید شده اند تا کنون نتوانسته اند سهم بالایی از بازاردیجیتال را از آن خود کند. به گفته کارشناسان و فعالان این …

به گزارش خبرنگار موبنا، ساعت‌های هوشمند که با قابلیت‌های مختلفی مانند امکان پاسخگویی به انواع پیام‌های تلفنی، ایمیل و و فیس بوک، امکان نصب برنامه و اپلیکیشن های مختلف و دسترسی به اینترنت تولید شده اند تا کنون نتوانسته اند سهم بالایی از بازاردیجیتال را از آن خود کند.
به گفته کارشناسان و فعالان این حوزه، در حالی که گجت هایی همچون ساعت های هوشمند با امکانات بالا تولید شده اند اما نخستین معیار انتخابی برای مشتری قیمت این کالای ارتباطی و دیجیتالی است.
هم اکنون برندهایی همچون اپل، سامسونگ، موتورولا، ال جی و دیگر برندهای چینی اقدام به تولید و عرضه انواع ساعت های هوشمند کرده اند اما تا کنون با استقبال چشمگیری از سوی کاربران همراه نشده اند.
ساعت هوشمند اپل که با قیمت بالای یک میلیون تومانی عرضه می شود تا کنون در بازار ایران نتوانسته موفق به فروش بالا شود.
در این میان نیز ساعت هوشمند سونی که در دو مدل اسمارت واچ ۱ و ۲ وارد بازار شد نیز نتوانست مورد خرید عموم مشتریان قرار گیرد.
دست اندرکاران این حوزه بر این باورند که در صورت کاهش قیمت گجت هایی همچون ساعت های هوشمند شاید بازار این کالا با رونق همراه شود.
ساعت
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا