پرفروش ترین گوشی های ال جی در بازار

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل ها باعث شده تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.مدل KS360 ال جی با قیمت ۱۳۹ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود.صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا چهار گیگابایت و …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل ها باعث شده تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
مدل KS360 ال جی با قیمت ۱۳۹ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود.صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا چهار گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی از مشخصات فنی اصلی این گوشی به شمار می آید.
گوشی KE970 نیز از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash  تا دو گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی بهره می برد و با گارانتی رسمی به بهای ۱۲۳ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
KF350 و KF510 از دیگر مدل های خوش فروش این برند در بازار هستند که با قیمت ۱۴۹ و ۱۵۳ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
چهار مدل گوشی KS360 ، KT610 ، KF350 و KF510 ال جی نیز که به ترتیب با قیمت ۱۶۰ ، ۱۹۰ ، ۱۷۵ و ۱۶۰ هزار تومان در بازار به فروش می رود نیز در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته است.
دو مدل گوشی ارزان قیمت این برند GB110 و GB190 نیز با قیمت ۵۴ و ۶۱ هزار تومان در سطح بازار تلفن همراه عرضه می شود و مورد استقبال نسبتا خوبی از سوی مشتریان قرار گرفته است.
۱۲۹/۱۲۸/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا