دختر ۱۷ ساله قربانی توطئه خانوادگی شد

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز به نقل از ایران، جاسمین رود (مادر دختر) و شوهرش مارک رز (ناپدری دختر) و لسلی آبرل (دوست خانوادگی‌شان) با همدستی یکدیگر دوز بالایی از موادمخدر به نام «فنتانیل» را به دختر نوجوان تزریق کرده‌اند. پلیس جسد این دختر به نام «ایو» را در اتاقی در یک متل واقع …

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز به نقل از ایران، جاسمین رود (مادر دختر) و شوهرش مارک رز (ناپدری دختر) و لسلی آبرل (دوست خانوادگی‌شان) با همدستی یکدیگر دوز بالایی از موادمخدر به نام «فنتانیل» را به دختر نوجوان تزریق کرده‌اند.
پلیس جسد این دختر به نام «ایو» را در اتاقی در یک متل واقع در منطقه روچستر پیدا کرده است. متهمان هنگامی که متوجه می‌شوند وضعیت جسمانی دختر وخیم است بلافاصله با اورژانس تماس گرفته‌اند تا دختر را راهی بیمارستان کنند.
رز (ناپدری) به پلیس گفته بود که دختر همسرش در حالی که خواب بوده دچار تشنج شده و آنها را نگران کرده بود تا اینکه جان سپرد. به گفته پزشکان مسمومیت فنتانیل بسیار کشنده است و اکثر افراد این ماده را با هروئین اشتباه می‌گیرند.
مأموران پلیس می‌گویند این متهمان قصد داشتند صحنه مرگ دختر را طوری جلوه دهند که بر اثر تشنج در خواب جان سپرده است. قاضی پرونده می‌گوید: اعضای این خانواده معتاد با تزریق موادمخدر به دختر باعث مرگش شده‌اند.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا