گوشی های میانگین قیمت همچنان پرفروشند

به گزارش خبرنگار موبنا، آنر ۴X هوآوی ۷۰۰ تومانی، پی ۸ لایت هوآوی ۷۱۸ هزار تومان، گلکسی J5 سامسونگ ۶۵۰ هزار تومانی، اسند P7 هوآوی ۸۰۰ هزار تومان، اکسپریا تی ۳ سونی ۷۰۰ هزار تومانی و دیزایر ۶۲۶ اچ‌تی‌سی از جمله گوشی های خوش فروش در بازار تلفن همراه معرفی شدند. آنر ۴X هوآوی ۷۰۰ …

به گزارش خبرنگار موبنا، آنر ۴X هوآوی ۷۰۰ تومانی، پی ۸ لایت هوآوی ۷۱۸ هزار تومان، گلکسی J5 سامسونگ ۶۵۰ هزار تومانی، اسند P7 هوآوی ۸۰۰ هزار تومان، اکسپریا تی ۳ سونی ۷۰۰ هزار تومانی و دیزایر ۶۲۶ اچ‌تی‌سی از جمله گوشی های خوش فروش در بازار تلفن همراه معرفی شدند.
آنر ۴X هوآوی ۷۰۰ تومانی
آنر ۴ ایکس نسخه‌ی ارتقا یافته‌ای از آنر ۴ سی است که از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسل، پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای کرین ۶۲۰ تولید هوآوی با معماری ۶۴ بیتی و ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد و با توجه به طراحی و قیمت خود می‌تواند یکی از بهترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های این راهنما باشد که از شبکه نسل چهارم پشتیبانی می‌کند. شاید اگر از ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی یا اندروید ۵ استفاده می‌شد کمتر کسی در خرید آن شک داشت. این محصول از سری جذاب و موفق آنر در پشت بدنه‌ی خود دارای طرح بافت‌گونه است که علاوه بر زیبایی مانع سرخوردن گوشی می‌شود. ضمن اینکه در ساخت آنر ۴ ایکس از پلاستیک استفاده شده است.
پی ۸ لایت هوآوی ۷۱۸ هزار تومان
هوآوی طی یک رویداد اختصاصی پرچمدار جدید خود را در سال جاری با نام P8 معرفی کرد که در کنار از دو نسخه‌ی دیگر به نام‌های P8 Max و P8 Lite نیز پرده برداشت. پی ۸ لایت نمونه‌ی ضعیف‌تر این پرچمدار به شمار می‌رود که می‌تواند با توجه به قیمت و مشخصات فنی خود که مکمل طراحی زیبای سری پی ۸ است، در بین میان‌رده‌ها گزینه‌ی مناسبی برای خرید باشد. استفاده از یک پردازنده‌ی ۶۴ بیتی ساخت هوآوی در کنار ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسلی سبب شده با توجه به نمایشگر ۵ اینچی، پی ۸ لایت نیز مشخصاتی شبیه بسیاری از گوشی‌های میان‌رده داشته باشد. البته این گوشی از دو سیم کارت و شبکه پرسرعت نسل چهارم نیز پشتیبانی می‌کند و در کنار اندروید ۵ آب نبات چوبی باعث شده آنهایی که به طراحی گوشی اهمیت می‌دهند سراغ پی ۸ لایت بروند. در ساخت این گوشی از پلاستیک استفاده شده است.
گلکسی J5 سامسونگ ۶۵۰ هزار تومان
سامسونگ همچنان سعی می‌کند میان‌رده‌های خود را در سری‌های جدید وارد بازار کند که تفاوت‌های اندگی با یکدیگر دارند. سری J نیز در راستای همین سیاست با مشخصات فنی مشابه سری A و سری E معرفی شده که زبان طراحی کلی آن همچنان یکسان است. سامسونگ در هر سری روی یک بخشی از امکانات متمرکز می‌شود. در سری A روی طراحی جوان پسند، شبکه‌های اجتماعی و عکاسی سلفی متمرکز بود و در سری J نیز تا حدودی همین رویه را در کنار تجربه‌ی کاری آسان در نظر گرفته است. تا به حال سه گوشی از این سری معرفی شده و جی ۵ را باید یکی از محصولات میان‌رده‌ای بدانیم که مانند محصولات سایر رقبا از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۱۰ با معماری ۶۴ بیتی و سنور دوربین ۱۳ مگاپیکسل بهره می‌برد. وجه تمایز این دستگاه را باید نمایشگر ۵ اینچی سوپرامولد و ۱.۵ گیگابایت رم آن بدانیم. این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند.
اسند P7 هوآوی ۸۰۰ هزار تومان
این گوشی هوآوی با ۸۰۰ هزار تومانی در رده گوشی های هوشمند پرفروش قرار دارد که توانسته با برخورداری از صفحه نمایش ۵ اینچی و دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گیرد.
این گوشی ۱۲۴ گرمی دارای پردازنده HiSilicon Kirin 910T Chipset Quad-core Cotex-A9 CPU با صفحه نمایش ۵ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل و تراکم ۴۴۱ پیکسل بر اینچ، حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی، حافظه رم ۲ گیگابایت، دوربین ۱۳ مگاپیکسل، دوربین جلو ۸ مگاپیکسل، سیستم عامل اندروید ۴.۴ کیت‌کت و باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعت است.
اکسپریا تی ۳ سونی ۷۰۰ هزار تومان
اکسپریا T3 یکی دیگر از گوشی های هوشمند پرفروش است که توانسته با قیمت ۷۰۰ هزار تومانی شمار بالایی از مخاطبین این برند را به خود اختصاص دهد.
اکسپریا T3 به نمایشگر ۵.۳ اینچی با رزولوشن HD ، ردازنده Qualcomm Snapdragon 410 Chipset Quad-cor Cortex-A53 CPU، حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایت، حافظه‌ی رم یک گیگابایت، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید ۴.۴ کیت‌کت مجهز است.
دیزایر ۶۲۶ اچ‌تی‌سی
دیزایر ۶۲۶ اچ‌تی‌سی که در لیست گوشی های میان رده قرار دارد در لیست پرفروش های بازار موبایل قرار گرفته است.
یکی از جدیدترین محصولات میان‌رده‌ی این کمپانی تایوانی است که مشخصات فنی و طراحی آن کاملا نشان می‌دهد با یک گوشی از سری دیزایر روبرو هستیم و تفاوت چندانی با رقبای مشابه خود در شرکت‌های دیگر ندارد.
گوشی‌های سری دیزایر اچ‌تی‌سی با هدف قیمت معقول تولید و عرضه می‌شوند و دیزایر ۶۲۶ نیز با یک نمایشگر ۵ اینچی، پردازنده‌ی ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۴۱۰ و سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خود آبان تاییدی بر این ادعاست.
این گوشی از سری دیزایر با توجه به قیمت خود می‌تواند انتخاب مناسبی باشد که رنگ‌بندی مختلف به فروش می‌رسد.پ
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا