پارس کامتل گوشی های وکیوم و پلمپ شده در بازار عرضه می کند

“لاله جسارت” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت:  برای جلوگیری از تقلب در عرضه گوشی های عرضه توسط پارس کامتل ، این شرکت گوشی های خود را به صورت و کیوم و پلمپ  شده در بازار عرضه می کند. وی افزود: برخی از فروشندگان سودجو با برخی از تقلبات در …

“لاله جسارت” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت:  برای جلوگیری از تقلب در عرضه گوشی های عرضه توسط پارس کامتل ، این شرکت گوشی های خود را به صورت و کیوم و پلمپ  شده در بازار عرضه می کند.
وی افزود: برخی از فروشندگان سودجو با برخی از تقلبات در نحوه باز و بسته کردن گوشی های گارانتی دار اصلی و تعویض لوازم جانبی در آن موجب نارضایتی مشتریان شده بود.
وی تصریح کرد: به موجب همین امر نیز شرکت “پارس کامتل” برای جلوگیری از این سوء استفاده ها محصولات خود را به صورت پلمپ شده و با برچسب مخصوصی روانه بازار کرده است.
جسارت تصریح کرد: یکی از مزیت های گوشی پلمپ شده این است که به جز مصرف کننده کسی مجاز به باز کردن آن نیست.
مدیر خدمات پس از فروش  شرکت “پارس کامتل” خاطر نشان کرد: تمامی شرکت های واردکننده رسمی برای جلوگیری از تقلبات موجود در بازار می توانند جعبه گوشی های خود را پلمپ شده در بازار عرضه کنند.
به گزارش موبنا ، مدتی است که برخی از فروشندگان برای سود بیشتر به تعویض گوشی های گارنتی داری که نحوه باز و بسته کردن جعبه آنها به سادگی امکان پذیر است می پردازند.
هم اکنون برخی از شرکت های قانونی نیز با عرضه گوشی های بدون پلمپ به فعالیت این افراد سودجو دامن می زنند.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا