تکمیل vivo X6 با پردازنده ۱۰ هسته‌ای و رنگ رزگلد

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند پیشرفته رم ۴ گیگابایتی، حسگر اثر انگشت، سیستم پردخاخت موبایلی و … دارد و قرار است با پرچمداران گوشی‌های موجود در بازار جهانی رقابت کند. آخرین خبری که در مورد این گوشی چینی منتشر شده است به رنگ آن مربوط می‌شود. بدنه این گوشی از جنس فلز است و …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند پیشرفته رم ۴ گیگابایتی، حسگر اثر انگشت، سیستم پردخاخت موبایلی و … دارد و قرار است با پرچمداران گوشی‌های موجود در بازار جهانی رقابت کند.

آخرین خبری که در مورد این گوشی چینی منتشر شده است به رنگ آن مربوط می‌شود. بدنه این گوشی از جنس فلز است و شرکت سازنده قصد دارد آن را در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی-صورتی، و طلایی عرضه کند.

هنوز هیچ خبر رسمی در این زمینه منتشر نشده است. ولی مطالب منتشر شده روی شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرده بودند vivo X6 در تاریخ ۹ نوامبر معرفی خواهد شد که البته این اتفاق صورت نگرفت.

شایعات جدید منتشر شده حاکی از آن است که این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۶ اینچی از نوع QHD را در خود جا داده و برای آن فناوری مشابه Force Touch برای محاسبه میزان فشار وارد شده از روی اثر انگشت ارایه شده است.

این گوشی هوشمند بدنه ۴ میلیمتری دارد و تراشه مرکزی آن از نوع MediaTek Helio X20 ده هسته پردازنده را شامل می‌شود.

از دیگر امکانات به کار رفته در این دستگاه موبایلی می‌توان به دوربین دیجیتالی ۲۱ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری هم اشاره کرد.

در این خبرها همچنین گفته شده است که گوشی هوشمند جدید یک گیگابایت رم اختصاصی برای پخش تصاویر ویدیویی دارد و البته، هنوز هیچ یک از این اخبار توسط شرکت سازنده تایید نشده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا