یک مدل Galaxy S7 نمایشگر خمیده دارد

به گزارش موبنا، در این زمینه دو کد مربوط به چارچوب نرم‌افزاری این گوشی هوشمند با نام‌های G930FXXU0AOK6 و G935FXXU0AOK6 منتشر شده‌اند. این کدها نشان می‌دهند که سامسونگ در نظر دارد یکی از دو مدل جدید گوشی هوشمند خود را با نمایشگری که در لبه‌های بدنه خمیده شده است و اصطلاحا با نام Edge شناخته …

به گزارش موبنا، در این زمینه دو کد مربوط به چارچوب نرم‌افزاری این گوشی هوشمند با نام‌های G930FXXU0AOK6 و G935FXXU0AOK6 منتشر شده‌اند. این کدها نشان می‌دهند که سامسونگ در نظر دارد یکی از دو مدل جدید گوشی هوشمند خود را با نمایشگری که در لبه‌های بدنه خمیده شده است و اصطلاحا با نام Edge شناخته می‌شود، روانه بازار کند.

نکته جالب این جاست که آغاز فرآیند توسعه این دو کد نرم‌افزاری یک ماه پیش از عرضه رسمی Galaxy S6 است. این در حالی است که سامسونگ برنامه‌ریزی می‌کند پرچمدار بعدی خود را اوایل سال آینده عرضه کند.

منابع آگاه همچنین بار دیگر تایید کردند که یک مدل از این گوشی هوشمند پیشرفته تراشه مرکزی Snapdragon 820 را شامل می‌شود و آزمایش های داخلی اولیه روی این دستگاه با نام Lucky عرضه شده است.

این گوشی هوشمند در سیستم داخلی سامسونگ با نام Lucky یا «خوش‌شانس» شناخته می‌شود. زیرا،‌ از آنجایی که نام تجاری این محصول Galaxy S7 است، کره‌ای‌ها ۷ را عدد شانس می‌دانند.

منابع آگاه همچنین می‌گویند که این گوشی هوشمند همراه با نسخه مارشمالو سیستم عامل اندروید عرضه می‌شود و قرار است دو مدل مجزا از آن عرضه شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا