اندروید و ال‌جی، برنده بازار آمریکا

به گزارش موبنا، در بین سیستم‌های عامل موبایلی نیز اندروید توانست در دوره زمانی مذکور بهترین جایگاه را به خود اختصاص دهد. این اطلاعات در مقایسه با وضعیت بازار گوشی‌های هوشمند و سیستم‌های عامل موبایلی در بازار آمریکا طی فصل دوم سال ۲۰۱۵ میلادی منتشر شد. در بین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اپل توانست به واسطه …

به گزارش موبنا، در بین سیستم‌های عامل موبایلی نیز اندروید توانست در دوره زمانی مذکور بهترین جایگاه را به خود اختصاص دهد.

این اطلاعات در مقایسه با وضعیت بازار گوشی‌های هوشمند و سیستم‌های عامل موبایلی در بازار آمریکا طی فصل دوم سال ۲۰۱۵ میلادی منتشر شد.

در بین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اپل توانست به واسطه فروش بیشترین تعداد گوشی، رتبه اول را به دست آورد. در سه ماهه سوم امسال اپل ۴۳.۶ درصدب ازار تلفن همراه آمریکا را در دست بگیرد. البته این رقم نسبت به آمار فصل دوم نیم درصد کمتر بود.

سامسونگ در این فصل نتوانست در مقابل آيفون به پیروزی قابل ملاحظه دست یابد. برای چندین فصل متوالی، در سه ماه مذکور سهم سامسونگ از بازار گوشی‌های آمریکا ۰.۵ درصد کاهش یافت و این شرکت کره‌ای در مجموع توانست ۲۷.۶ درصد از بازار آ<ریکا را در دست داشته باشد.

پس از آن شرکت کره‌ای ال‌جی قرار داشت و رتبه‌های بعدی هم به موتورولا و HTC اختصاص یافت.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا