نخستین گوشی پازلی جهان وارد بازار شد

به گزارش موبنا، این محصول نخستین گوشی هوشمند پازلی جهان محسوب می‌شود و فروش آن از امروز در سراسر اروپا آغاز شده است. این خبر را شرکت Fairphone روی وبلاگ رسمی خود منتشر کرد و توضیح داد: «بیش از دو سال طول کشید تا بتوانیم این گوشی هوشمند را تولید کنیم. برخی از نخستین افرادی …

به گزارش موبنا، این محصول نخستین گوشی هوشمند پازلی جهان محسوب می‌شود و فروش آن از امروز در سراسر اروپا آغاز شده است.

این خبر را شرکت Fairphone روی وبلاگ رسمی خود منتشر کرد و توضیح داد: «بیش از دو سال طول کشید تا بتوانیم این گوشی هوشمند را تولید کنیم. برخی از نخستین افرادی که این محصول را پیش‌خرید کردند، با صبر و حوصله فراوان از ماه ژوئیه تا کنون منتظر ماندند تا گوشی هوشمند متفاوت خود را دریافت کنند. ما به تمام مشتریان گوشی متفاوت و کارآمد شرکت Fairphone  خوشامد می‌گوییم».

پیش‌بینی شده است که تا پایان ماه دسامبر ۱۰۰۰ دستگاه از این گوشی هوشمند وارد اروپا شود و مابقی کاربرانی که آن را در دیگر نقاط جهان پیش‌خرید کردند، ژانویه ۲۰۱۶ آن را در اختیار می‌گیرند.

این گوشی هوشمند به تراشه مرکزی Snapdragon 801 مجهز شده است که نمایشگر ۵ اینچی آن می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل پخش کند و روی آن هم از لایه محافظ Gorilla Glass 3 استفاده شده است.

این گوشی هوشمند دو گیگابایت رم دارد و از دیگر امکانات آن می‌توان به دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی، نسخه ۵.۱ اندروید، قابلیت پشتیبانی از خدمات ۴G LTE، پشتیبانی همزمان از دو سیم‌ کارت و کارت حافظه microSD اشاره کرد. این گوشی هوشمند ۵۲۵ یورو قیمت دارد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا