گوشی میان‌رده هوواوی با بدنه فلزی وارد شد

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند به عنوان مدل جدید Ascend G7 محسوب می‌شود که سال گذشته توسط این شرکت چینی روانه بازار شد و هوواوی در بخش‌های مختلف آن را به‌روز کرد. گوشی هوشمند جدید G7 Plus هوواوی نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل را در خود جا داده که روی آن …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند به عنوان مدل جدید Ascend G7 محسوب می‌شود که سال گذشته توسط این شرکت چینی روانه بازار شد و هوواوی در بخش‌های مختلف آن را به‌روز کرد.

گوشی هوشمند جدید G7 Plus هوواوی نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل را در خود جا داده که روی آن لایه محافظ ۲.۵D Gorilla Glass استفاده شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی و فلش دوگانه LED اشاره کرد.

این دوربین دیجیتالی همچنین دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، تراشه مرکزی Snapdragon 615 با هشت هسته پردازشگر ۱.۵ گیگاهرتزی، رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD، پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت، پشتیبانی از خدمات ۴G LTE و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری را هم شامل می‌شود.

روی گوشی هوشمند جدید چینی نسخه ۵.۱ سیستم عامل اندروید و رابط کاربری EMUI 3.1 نصب شده است و شرکت سازنده طول، عرض و ضخامت دستگاه را به قرار زیر اعلام کرده است: ۱۵۲.۵، ۷۶.۵ و ۷.۵ میلیمتر.

این گوشی هوشمند ۱۶۷ گرمی ظاهر زیبایی دارد و ۹۰ درصد بدنه آن از فلز ساخته شده است که تنها دو بخش از پنل مرکزی در قسمت پشت و اطراف آنتن شامل پلاستیک می‌شوند. گوشی میان‌رده هوواوی همچنین حسگر تشخیص اثر انگشت را در کنار دوربین دیجیتالی خود جا داده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا