خانم‌ها هم صاحب ساعت مچی هوشمند می‌شوند

به گزارش موبنا، از هم‌اکنون پیش‌بینی شده است که در نمایشگاه CES 2016 که ژانویه سال آینده برگزار می‌شود، از مدل جدید ساعت مچی هوشمند هوواوی رونمایی شود که این ساعت برای خانم‌ها طراحی شده است. این ساعت هوشمند جدید نمایشگر دایره‌ای دارد که البته برای آن شکل‌های شیک طراحی شده است و قرار است …

به گزارش موبنا، از هم‌اکنون پیش‌بینی شده است که در نمایشگاه CES 2016 که ژانویه سال آینده برگزار می‌شود، از مدل جدید ساعت مچی هوشمند هوواوی رونمایی شود که این ساعت برای خانم‌ها طراحی شده است.

این ساعت هوشمند جدید نمایشگر دایره‌ای دارد که البته برای آن شکل‌های شیک طراحی شده است و قرار است با بند و ظاهر زنانه عرضه شود.

این قابلیت‌ها می‌تواند با ساعت مچی قدیمی و جدید هوواوی هماهنگ شود و البته به صورت ویژه مشتریان خانم مورد نظر قرار بگیرند.

مدل زنانه ساعت هوشمند هوواوی نمایشگر کوچک‌تری نسبت به مدل Moto 360 دارد و البته یک نسخه ویژه از آن با بدنه‌ای از جنس طلا ساخته شده است.

منابع آگاه می‌گویند این محصول که مدل بعدی Huawei Watch محسوب می‌شود هم‌اکنون در دست توسعه است و قرار است از نیمه دوم سال ۲۰۱۶ فروش آن آغاز شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا